اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده بسیج کمیته امداد:

فعالیت بسیج در کمیته امداد پررنگ‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده بسیج کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: باید زمینه فعالیت بیشتر بسیج در کمیته امداد فراهم شود.

فعالیت بسیج در کمیته امداد پررنگ‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید حشمت الله جلیلیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایگاه بسیج اداره کل کمیته امداد خراسان‌رضوی به  فعالیت‌های بسیج در سال‌های قبل که دارای چشم‌انداز و عملکرد خوبی بوده است،اشاره داشت و گفت: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در بسیج زمانی موثر و دارای بازدهی مناسب برای جامعه مخاطب خواهد بود که تعاملات به بهترین نحو و با همکاری و مشارکت‌های تنگاتنگ بین این دو ارگان همراه باشد.

وی به شکل گیری بسیج  و بسترسازی‌های مطلوب آن در ارگان‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به  احساس ضرورت تشکیل بسیج در این اداره، امیدواریم با شکل‌گیری این امر، نقطه عطفی برای حضور بسیجی را فراهم کنیم چرا که  بسیج در این عرصه زمینه فعالیت زیادی دارد.

جلیلیان از فقدان ساماندهی مناسب بسیج در کمیته امداد سخن به میان آورد و افزود: در سال‌های اخیر شاهد حضور بسیج در این اداره  بدون  انسجام و ساماندهی بوده‌ایم که شاید یکی از دلایل این امر، عدم احساس ضرورت ساماندهی این مقوله بوده باشد.

جانشین فرمانده بسیج کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ساماندهی بسیج در کمیته امداد، از اختصاص 10 درصدی درآمدهای پایگاه بسیج به فرمانده آن خبر داد و گفت: امیدواریم با اختصاص این میزان اعتبار، فرماندهان  بتوانند به بهترین  نحو و در راستای جذب بیشتر بسیجیان اقدامات شایسته‌ای را داشته باشند.

وی همایش  فرماندهان کشوری بسیج که طی سال‌جاری برگزار شده بود را بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: امیدواریم در استان‌ها، بسیج ساماندهی و به بهترین نحو تقویت شود تا بتوانیم زمینه‌های خدمت رسانی به مردم را نسبت به گذشته بیش از پیش فراهم کنیم.

انتهای پیام/70002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول