اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

تشریح علل گرانی خودرو در ماه‌های اخیر

خبرگزاری فارس: نمانیده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل متعددی در افزایش گسترده قیمت خودرو نقش داشتند و در شرایط فعلی هیچ عزم جدی برای مهار این افزایش قیمت وجود ندارد.

تشریح علل گرانی خودرو در ماه‌های اخیر

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه علت گرانی خودرو در شرایط فعلی دلایل متعددی دارد، اظهار داشت: گرانی مواد اولیه خودروسازان از قبیل: پلیمر، آلومینیوم، ورقه‌های فولادی، سبب شد که در نتیجه بر قیمت تمام شده خودرو هنگام تحویل به مشتری اثر گذاشته و سبب افزایش قیمت شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش قیمت نرخ ارز نیز توانست طی ماه‌‌های اخیر بر واردات برخی کالای مورد نیاز مانند انژکتور تأثیر گذاشته و سبب افزایش قیمت شود.

وی با بیان اینکه کاهش تولید خودروسازان در شرایط کنونی باید مدیریت شود، تصریح کرد: هنگامی که عرضه با تقاضا در بازار تناسب نداشته باشد قطعا موجب افزایش قیمت شده و نارضایتی‌ها را بالا می‌برد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون همت بلند و جدی برای کاهش قیمت تمام شده خودرو وجود ندارد، اذعان داشت: به کارگیری از نخبگان در کاهش مصرف سوخت و بهره‌وری امروز جزو ضرورت‌هایی است که باید مطرح شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول