اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه اردبیل:

طرح مهر ولایت سپاه صیانت از مقام شهید و شهادت است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: طرح مهر ولایت استان اردبیل برای سومین سال متوالی که در حقیقت صیانت از مقام و منزلت شهید و شهادت است برگزار می‌شود.

طرح مهر ولایت سپاه صیانت از مقام شهید و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلام‌عسگر کریمیان در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای کربلای چهار و پنج در اردبیل اظهار داشت: تاکنون بیش از یک هزار و 880 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران زیرپوشش این طرح قرار گرفته و سعی کردیم در مناسبت‌های مختلف سرکشی از این خانواده‌های عالی مقام را انجام دهیم.

وی بیان داشت: در آستانه برگزاری یادواره شهدای کربلای چهار و پنج سعی بر این است که این طرح با گستردگی و توان مضاعف اجرایی و عملیاتی شود تا به خانواده‌های شهدای این عملیات که بیش از 250 نفر می‌باشند سرکشی کرده و از آنها دلجویی کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه اردبیل با بیان اینکه یادواره شهدای کربلای چهار و پنج 18 دی ماه در اردبیل برگزار می‌شود، افزود: در این یادواره برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده تا ضمن تجلیل از مقام و منزلت شهدای این عملیات سرنوشت‌ساز از خانواده‌های گرانقدر آنها نیز به شکل شایسته تجلیل شود.

کریمیان ادامه داد: با توجه به اینکه شهدای گرانقدر عملیات کربلای چهار و پنج تنها مربوط به سپاه و بسیج استان اردبیل نیست، در فضاسازی و تمهید مقدمات برای برگزاری این یادواره عظیم در اردبیل تیپ 40 ارتش و دیگر دستگاه‌های متولی نیز یاریگر ما بودند که امیدواریم همچون سال‌های گذشته و با انسجام مناسب بتوانیم این یادواره را برگزار کرده و نسبت به شایستگی‌های شهدا دین خودمان را ادا کنیم.

این مسئول بیان داشت: عملیات کربلای چهار و پنج از عملیات‌های موفقیت‌آمیز است که در آن رزمندگان منطقه آذری زبان در اوج اخلاص و ایثارگری حماسه آفریدند و دستاورد این عملیات عزت و اقتدار روزافزونی بود که نصیب این کشور شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ تحمیلی و برخی عملیات‌های موفقیت‌آمیز آن نقطه روشن و نورانی عزت این ملت و حضور آبرومند مردمان این سرزمین است، افزود: اگر دشمنان امروز از جمهوری اسلامی آن و اهداف آن در مسیر احیای حقانیت ترس و واهمه دارند به دلیل حفظ و استمرار همین روحیه است که سبب شده آنها بیش از هر زمان دیگر در نقطه استیصال و شرمندگی قرار گیرند.

وی بیان داشت: برگزاری چنین یادواره‌هایی تنها اقدام و حرکتی است که می‌تواند در نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موثر باشد و سپاه استان به همین دلیل در طی سال و به مناسبت‌های مختلف این یادواره‌ها را در حسینیه ثارالله و با نهایت عشق و علاقمندی به تداوم راه شهدا برگزار کرده و نسبت به مفید و موثر بودن آنها اعتقادی راسخ و کامل دارد.

انتهای پیام/62001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول