اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل محیط زیست خراسان‌رضوی:

نیازمند همیاری شهروندان در اجرای برنامه‌های هفته هوای پاک هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: نیازمند همیاری و همکاری شهروندان در اجرای برنامه‌های هفته هوای پاک هستیم.

نیازمند همیاری شهروندان در اجرای برنامه‌های هفته هوای پاک هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید جلالوندی عصر امروز در نخستین نشست ستاد برگزاری ویژه برنامه‌های هفته هوای پاک اظهار کرد: هر چند برنامه جامع کاهش آلودگی هوای مشهد با محتوای غنی و مشارکتی بین دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط تدوین شده است ولی برای دستیابی به آنچه که مصوب این کارگروه است باید حوزه‌هایی همچون آموزش و پرورش، صدا و سیما، بهداشت و تربیت بدنی که به نوعی در حاشیه هستند نیز حضوری پر رنگ‌تر داشته و با قدرت بیشتری وارد عمل شوند.

جلالوندی افزود: هفته هوای پاک فرصت مناسبی برای طرح مباحث و پیگیری اجرای مصوبات برنامه کاهش آلودگی هوای مشهد توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی عضو در این کارگروه است.

وی ضمن تأکید بر نقش مؤثر و قابلیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در توسعه اخلاق و فرهنگ محیط زیستی در این هفته عنوان کرد: امسال با رویکردی متفاوت مدیریت برنامه‌ها را با پشتیبانی و نظارت محیط زیست به دست سمن‌ها خواهیم سپرد و از این رهگذر ضمن بهره‌مندی از امتیازات مشارکت مردمی، شهروندان را در پیشبرد اهداف محیط زیست سهیم خواهیم نمود. 

معاون محیط زیست انسانی حفاظت محیط زیست نیز " صنعت پاک هوای پاک " را شعار و محور اساسی برنامه‌های هفته هوای پاک در سال جاری برشمرد و افزود: ویژه برنامه‌های اجرایی مدون در هفته هوای پاک با تأکید بر عناوینی که به صورت روزشمار در این هفته تعیین شده است؛ صورت می‌پذیرد.

محمد حسین قادری ضمن اشاره به تناسب نامگذاری ایام هفته و اولویت‌های محیط زیست که در حوزه‌های آموزش، پایش صنایع و خودروها، قوانین و نیز مشارکت مردمی فهرست شده ،گفت: اجرای طرح زوج و فرد شدن تردد خودروها با همکاری اداره راهنمائی و رانندگی ، برگزاری نشست و کارگاه‌های آموزشی خاص صاحبان صنعت و مسئولین واحدهای  HSE ، دانشجویان، دستگاه‌های قضایی به منظور بسط فرهنگ و اخلاق محیط زیستی و بیان دستاوردها از رئوس فعالیت‌های اجرایی مورد نظر دراین هفته است.

انتهای پیام/70017/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول