اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی:

6 هزار مسکن مهر شهر مجلسی براساس تفاهم سه جانبه است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت عمران شهر مجلسی گفت: 4 هزار و 906 واحد مسکن مهر شهر مجلسی توسط تفاهم سه جانبه و 88 هزار واحد خودمالکی و هزار و 196 واحد از تعاونی‌ها است.

6 هزار مسکن مهر شهر مجلسی براساس تفاهم سه جانبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح یک هزار و 750 واحد مسکن مهر شهر مجلسی در نشست خبری خود با اشاره اینکه 6 هزار و 100 واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی وجود دارد،اظهار کرد: امروز بخشی از مسکن مهر شهر مجلسی مورد افتتاح قرار گرفت.

وی افزود: از 6 هزار و 100 واحد مسکن، یک هزار و 196 واحد توسط تعاونی‌ها،4 هزار و 906 واحد توسط  تفاهم سه جانبه و 88 هزار واحد توسط خود مالکی ساخته و در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با اشاره به اینکه متراژ مسکن تعاونی 75 متر مفید و متراژ مسکن خود مالکی بالای 130 متر است، تصریح کرد: میانگین قیمت تمام شده مسکن مهر شهر مجلسی در قالب شرکت‌های تعاونی‌ها 33 میلیون تومان،در تفاهمنامه‌های سه جانبه 34 میلیون تومان و خود مالکی 45 میلیون تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: ارزش کل پروژه‌های در حال اجرا 215 میلیارد تومان است که مبلغ 149 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 65 میلیارد تومان سهم آورده متقاضیان است.

ابراهیمی میانگین آورده هر متقاضی تعاونی و نیز تفاهم سه جانبه را 9 میلیون تومان و خود مالکی را 22 میلیون تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه سنتی سازی و صنعتی سازی در این منطقه انجام شده است، گفت: از هزار و 750 واحد تعاونی یک هزار و چهار واحد از تعاونی مسکن مهر،375 واحد تفاهم نامه سه جانبه و 371 واحد خود مالکی بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی ارزش کل پروژه‌های افتتاح شده را 62 میلیارد و 742 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مبلغ 4 میلیارد و 244میلیون تومان تسهیلات و 22 میلیارد 498 میلیون تومان سهم آورده متقاضیان بوده است.

وی میانگین قیمتی هر واحد را 35 میلیون و 850 هزار تومان و مبلغ تسهیلات را 23 میلیون تومان و سهم آورده را 12 میلیون و 800 هزار تومان برشمرد.

ابراهیمی همچنین در مورد وضعیت آب شهر مجلسی گفت: این شهر 100 لیتر در ثانیه سهمیه آب دارد که از این 100 لیتر 61 لیتر باید از تصفیه خانه بابا شیخ علی تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه این تأمین آب از سوی دستگاه‌های متولی پیگیری نشده است، گفت: امروز نیز پیگیری آب این شهر توسط وزیر راه و شهرسازی مطرح و قرار شد که 61 لیتر آب  از تصفیه خانه بابا شیخ علی اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی همچنین افزود: مجوز برداشت بیش از 35 لیتر آب از چاه‌های زیر زمینی گرفته و نیز علاوه بر آب شرب 100 لیتر آب برای فضای سبز خریداری شده است.

وی گفت: شرکت عمران شهر مجلسی هم‌زمان با آغاز فاز یک مسکن طرح آب و فاضلاب را پیگیری کرد، اما موفق به تحویل سیستم به دستگاه مربوطه نشد که امروز وزیر راه و شهرسازی مبلغ 380 میلیون تومان برای تکمیل شبکه انتقال آب شهر مجلسی از محل تصفیه خانه بابا شیخ علی اختصاص داد.

ابراهیمی همچنین تاکید کرد: شهر مجلسی شهرداری و شورای شهر ندارد و مردم از کمک‌های شهرداری‌ها محروم هستند و این در حالیست که بسیاری از مشکلات و مسائل و کمبود امکانات را در قالب شهرداری می‌توان حل کرد.

وی از برگزاری جلسه رفع مشکل حمل و نقل عمومی توسط استانداری اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر هشت دستگاه اتوبوس در این شهر فعال است، اما حداقل به پنج دستگاه اتوبوس دیگر نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی جمعیت فعلی شهر مجلسی را  5 هزار نفر ساکن به اضافه جمعیت‌های روزانه اعلام کرد.

انتهای پیام/63012/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول