اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

دهه فجر آغاز رونق نظام اسلامی ‌بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع انقلاب و رونق نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

دهه فجر آغاز رونق نظام اسلامی ‌بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد در جلسه کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی دهه فجر کردستان در محل کمیته امداد استان با بیان اینکه خاستگاه ارزش‌های اسلامی از دهه اول انقلاب شکل گرفت تصریح کرد: این ایام حساس‌ترین دوران انقلاب و نقطه آغازین رونق جمهوری اسلامی بود.

وی با تاکید بر تفاوت دهه فجر امسال با سال‌های قبل گفت: لازم است همه نهادها در این ایام دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم تبیین کرده و در مسیر رشد و بالندگی این نظام مقدس حرکت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به فرمایشات رهبری، دهه اول انقلاب را دوران استقرار نظام سیاسی، دهه دوم را زمان تثبیت جمهوری اسلامی، دهه سوم را زمان پیشرفت و شکوفایی و دهه چهارم را دوران پیشرفت و عدالت عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی باید در راستای تحقق این موارد گام برداریم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم برنامه‌‌ریزی‌های مسئولین با در نظر گرفتن دو شاخص عدالت و پیشرفت در دهه چهارم انقلاب خاطرنشان کرد: همه باید به این برنامه‌ها توجه کنند.

موسی‌نژاد با تاکید بر اینکه دشمنان نظام در جنگ‌های سخت و نرم با جمهوری اسلامی شکست خورده‌اند گفت: آن‌ها اکنون جنگ اقتصادی و فشار مضاعف به کمک تحریم‌ها را کلید زدند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی اشاره و تاکید کرد: بهترین راه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان توجه به این اصول است.

وی بحث اقتصاد مقاومتی را در راستای همین مسئله دانست و اظهار کرد: با تبیین اهداف برای مردم و بویژه روستائیان به عنوان صاحبان اصلی نظام می‌توانیم به آن‌ها خدمت صادقانه‌تری داشته باشیم.

رئیس کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی دهه فجر استان کردستان، این مرکز را جزو 22 کمیته برتر اعلام کرد و افزود: این مهم حاصل تلاش همه پرسنل خدوم دست‌اندرکار این قضیه بوده است.

وی در پایان با گرامی‌داشت سالگرد نهم دی‌ماه از آن به عنوان روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: به واسطه حضور با بصیرت مردم و دشمن شناسی آنها 9 دی سال 88 متفاوت از روزهای قبل شد.

انتهلی پیام/79008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول