اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کنگان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی مراکز بهداشتی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت کنگان از برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی مراکز بهداشتی درمانی کنگان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی مراکز بهداشتی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی ظهر امروز در آیین برگزاری کارگاه‌ آموزشی در کنگان اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در شهرستان کنگان است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های بهداشتی و رشد شاخص‌های بهداشتی مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شبکه بهداشت کنگان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و افزایش توانمندی کارکنان و کارشناسان بهداشتی و درمانی در دستور کار مسئولان بهداشتی قرار دارد و در این مسیر از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

حسینی از برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی مراکز بهداشتی درمانی کنگان خبر داد و تصریح کرد: کارگاه آموزشی فرایند نظارت، بازدید و استانداردسازی مراکز بهداشتی درمانی به مدت پنج روز در آموزشگاه بهورزی برگزار شد.

وی در تشریح اهداف این کارگاه گفت: این کارگاه با هدف افزایش انگیزه کاری کاردانان و کارشناسان و بهبود روند نظارت و بازدید و در راستای استانداردسازی مراکز بهداشتی درمانی برگزار شده است.

این مسئول بیان کرد: در این کارگاه پنج روزه کارشناسان واحدهای ستادی به تفکیک هر واحد در هر روز برنامه‌های در حال اجرای واحد خود را به همراه شاخص‌های آماری و چک‌لیست‌های بازدید به فراگیران ارائه دادند.

حسینی اذعان داشت: این کارگاه آموزشی به مدت 52 ساعت شامل 24 تئوری و 24 ساعت عملی به صورت بازدیدهای گروهی در فیلد و چهار ساعت نیز آزمون پایانی برگزار شد.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول