اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان خبر داد

بهره‌برداری از مرکز اورژانس بیمارستان قروه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز اورژانس در بیمارستان شهرستان قروه آغاز به کار خواهد کرد.

بهره‌برداری از مرکز اورژانس بیمارستان قروه در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی مسیمر شامگاه سه‌شنبه در حاشیه جلسه کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی استان با بیان اینکه ساخت این مرکز یکی از مجتمع‌هایی بود که پس از سفر مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفت خاطرنشان کرد: اورژانس بیمارستانی یکی از نیازهای اساسی این شهرستان بود.

وی با اشاره به نقش مؤثر مجمع خیرین سلامت در حمایت از مردم استان افزود: با برنامه‌ریزی مناسب 6 میلیارد تومان از کمک‌های مردمی در راستای اهداف نظام هدایت شد.

مسیمر در پایان به ایجاد بخش‌های دیالیز در مراکز بهداشتی استان توسط این مجمع اشاره و آن را برگ زرین دیگری برای خیرین حوزه سلامت عنوان کرد.

در ادامه این جلسه مدیر صندوق بازنشستگی کردستان نیز از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه طلایی بازنشستگان خبر داد.

خالد ساعدپناه با بیان اینکه بیش‌ترین فعالیت این نهاد در راستای حمایت از بازنشستگان انجام می‌شود، تصریح کرد: طرح آزمایشی بیمه طلایی از دهم دی‌ماه جاری آغاز شده است.

وی از زیرپوشش بودن 19 هزار نفر توسط این سازمان خبر داد و تاکید کرد: بیمه طلایی تمام این افراد از روز 22 بهمن و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود.

در ادامه این جلسه نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف توسط این نهاد در ایام‌الله دهه مبارک فجر، فراهم آوردن زمینه مشارکت کارگران در امور را از اهم برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و افزود: این موضوع در دستور کار اداره تعاون قرار دارد.

نسرین ویسانی غباررویی مزار شهدای کارگر، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر و برگزاری مراسمات با حضور مسئولان و تعاونی‌ها را دیگر برنامه این اداره کل ذکر کرد.

وی در پایان تصریح کرد: انجام مصاحبه با هدف بازگو کردن دستاورد‌های انقلاب و تجلیل از تعاونی‌های موفق نیز در اولویت کاری این نهاد قرار دارد. 

انتهای پیام/79008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول