اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان خبر داد:

بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکونی در ایام دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب 2 هزار واحد مسکونی احداث شده توسط این نهاد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکونی در ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا قادری شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی استان با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در راستای تحقق آرمان‌های نظام در یک هزار و 666 روستا به فعالیت عمرانی می‌پردازد، اظهار کرد: از 110 هزار واحد مسکونی، 40 هزار واحد آن در حال مقاوم‌سازی است و آخرین واحد مسکونی که به بهره‌برداری برسد، افتتاح می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، 5 هزار و 500 واحد مسکن در حال ساخت است که در ایام دهه فجر 2 هزار واحد آن به بهره‌برداری می‌رسد.

قادری با اشاره به اعتبارات خوبی که از سال 88 و پس از سفر مقام معظم رهبری در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان قرار گرفته است، گفت: از محل این بودجه 100 طرح هادی روستایی را در استان افتتاح کردیم.    

کودکان کردستانی 22 بهمن را نقاشی می‌کنند

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان نیز در این جلسه گفت: همزمان با راه‌پیمایی 22 بهمن مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌‌شود.

حمیدرضا پوررضایی در ادامه این جلسه گفت: این رقابت با همکاری آموزش و پرورش استان و در ادامه تدارک کانون پرورش فکری برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن پیروزی انقلاب انجام می‌شود.

وی همچنین برپایی نمایشگاه تولیدات کانون، کارگاه‌های هنری و 3 نمایشگاه سیار در سنندج، سقز و مریوان را به عنوان دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نام برد.

پوررضایی در پایان از آمادگی این مرکز برای توزیع کتاب‌های کودکان و نوجوانان در ادارات و سازمان‌ها با تخفیف ویژه خبر داد.

انتهای پیام/79006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول