اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی:

1250 فقره مجوز برای تاسیس صنایع تبدیلی در خراسان‌رضوی صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 250 فقره مجوز تاسیس برای صنایع تبدیلی صادر شده و پیش‌بینی می‌کنیم 15هزار نفر به اشتغال قبلی افزوده شود.

1250 فقره مجوز برای تاسیس صنایع تبدیلی در خراسان‌رضوی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل نامنی بعدازظهر امروز در نشست خبری در سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی اظهار کرد: طرح‌های وابسته به بخش کشاورزی و شامل بسته‌بندی میوه‌جات، سبزیجات، خشکبار، حبوبات، زعفران و پوست‌گیری و فرآوری پسته و فرآورده‌های لبنی که بیشترین در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی افزود: شالی‌کوبی و بسته‌بندی برنج در برخی از شهرها مانند کلات و کودهای عالی که 21 مورد پروانه‌بهره‌برداری صادر شده است.

نامنی خاطرنشان کرد: براساس فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی رتبه‌های خوبی در سطح کشور مانند رتبه نخست کشوری در سال 89  و سال 90 در صدور مجوز‌ها کسب کردیم که افتخاری برای جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با توجه به شعار سال و حمایت بیشتر دولت در سال 90 و 91 واحدهای بیشتری را احداث و با اعتبارات تا سال آینده سبب اشتغالزایی در استان شویم و معضل بخش کشاورزی که زائدهای فرآوری است را کاهش دهیم.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی یادآور شد: در حال حاضر هزار و 250 فقره مجوز تاسیس برای صنایع تبدیلی صادر شده و پیش‌بینی می‌کنیم 15هزار نفر به اشتغال قبلی اضافه شود.

نامنی اذعان کرد: میزان ظرفیت منابع هم‌اکنون 3.8 میلیون تن اما مجوز 5.2 میلیون تن دیگر صادر شده که به این تعداد اضافه می‌شود.

وی افزود: اعتبارات خوبی به صنایع تبدیلی و تکمیلی داده شد که طبق آخرین گزارشات 129 پروژه به بانک‌ها ارجاع داده شده که 59 میلیارد تومان مصوبه بانک‌ها و انعقاد قرارداد و پرداخت اول انجام شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی اظهار کرد: در سال 91 نیز 187میلیارد تومان اعتبار بوده که 111 پروژه را در شهرستان‌ها و براساس اولویت‌بندی کارگروه‌ها دسته‌بندی  و 100میلیارد تومان مصوب شده و 160میلیارد تومان از اعتبارات توسعه بخش کشاورزی به صنایع تبدیلی و تکمیلی تعلق دارد.

نامنی خاطرنشان کرد: تسهیلات توسعه کشاورزی به مناطقی که مورد نیاز است مانند ایجاد سردخانه‌ در برخی از شهرستان‌ها برده  و بتوانیم از متضرر شدن  کشاورزان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/70001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول