اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی:

فیلم «آدم به هوش می‌آید» به جشنواره نماز و نیایش راه یافت

خبرگزاری فارس: مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی از راهیابی فیلم «آدم به هوش می‌آید» به پنجمین جشنواره نماز و نیایش خبر داد.

فیلم «آدم به هوش می‌آید» به جشنواره نماز و نیایش راه یافت

حمید‌رضا مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: پنجمین جشنواره نماز و نیایش از دوم تا پنجم بهمن‌ماه به صورت سراسری با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در مراکز 31 استان کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش فیلم این جشنواره از بین 350 فیلم ارسالی، 80 فیلم موفق به راهیابی به جشنواره شدند که از بین فیلم‌های راه یافته فیلم «آدم به هوش» می‌آید ساخته فاخته جلایرنژاد تولید واحد سینمایی حوزه هنری استان مرکزی در این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: در بخش عکس جشنواره نیز شش اثر از آثار عکاسی هنرمندان امیر قادری، محمد وروانی و حمید رضا مجیدی به این جشنواره راه یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از طراحی و چاپ پوستر بدرقه ضریح امام حسین (ع) به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: این پوستر شامل پنج قطعه عکس از آثار عکاسی جابر غلامی بوده که از مراسم بدرقه ضریح امام حسین (ع) در استان مرکزی گرفته شده است.

انتهای پیام/87001/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول