اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر:

1800 بخاری نفتی در مناطق روستایی اهر توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر اهر از توزیع هزار و 800 بخاری نفتی در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

1800 بخاری نفتی در مناطق روستایی اهر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، فیض‌الله محمدیان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در روستاهای مناطق زلزله‌زده با وجود اینکه همزمان با توزیع اقلام ماهانه، والور نفتی مورد نیاز روستاها بین تمام خانواده‌های روستایی توزیع شده بود اما به منظور رفاه بیشتر ساکنان روستایی بیش از ‌هزار بخاری نفتی با مشارکت مردم و خیران در روستاهایی که فاقد لوله‌کشی بود‌ند، توزیع شده است.

 

 وی گفت: در زمینه ذخیره‌سازی مواد نفتی نیز با هماهنگی ستاد مدیریت بحران بیش از 2 هزار و 500 بشکه 200 لیتری به عبارتی برای همه خانوارها گالن‌های 20 لیتری توزیع شده است.

محمدیان افزود: به منظور تأمین مواد سوختی مورد نیاز نیز با هماهنگی فرمانداری و شرکت پخش آورده‌های نفتی با جایگاه‌های مواد سوختی، سوخت مورد نیاز با تانکرهای سیار سوخت بین اهالی مناطق زلزله‌زده روستایی توزیع شده است.

وی گفت: در دو مرحله اقلام مایحتاج ضروری روستاییان به صورت جیره خشک توزیع شده و مرحله سوم توزیع این اقلام نیز به زودی آغاز می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر در ادامه به توزیع چهار قلم اساسی شامل بخاری، یخچال، اجاق گاز و فرش نیز اشاره کرد و افزود: به همه اماکن مسکونی روستایی که عملیات ساخت آنها به اتمام رسیده است این چهار قلم اساسی که ارزش آن بالغ بر 25 میلیون ریال است، داده می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در روستاهای دوپیق و دامن‌آباد این چهار قلم بین روستاییانی که ساخت اماکن مسکونی آنها به اتمام رسیده، توزیع شده است.

 

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر گفت: با حمایت سازمان جمعیت هلال‌احمر در کنار مسئولان استانی همچنین همکاری تنگاتنگ مسئولان محلی اقلام مورد نیاز به مقدار لازم تأمین شده و به تدریج در اختیار ساکنان مناطق‌ زلزله‌زده قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر محدودیتی در توزیع کمک‌های مردمی وجود ندارد و با مشارکت سازمان جوانان هلال‌احمر اقلام مورد نیاز مناطق زلزله‌زده در بین روستاییان توزیع شده است.

انتهای پیام/60003/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول