اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

گزینش در آموزش و پرورش ویژه است/ تصمیم‌گیری در تخلف‌ها سلیقه‌ای نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزینش در آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه‌ها ویژه است.

گزینش در آموزش و پرورش ویژه است/ تصمیم‌گیری در تخلف‌ها سلیقه‌ای نشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله علی معلمی شامگاه چهارشنبه در مراسم گردهمایی یک روزه گزینشگران آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: منویات امام راحل دارای جایگاه خاصی است که صدور فرمان ایشان مبنی بر تشکیل گزینش در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی 9 دی را سالروز تبلور بصیرت ملت ایران دانست و ادامه داد: ملت ایران در حمایت از رهبری و ولایت و اثبات انزجار خود به استعمار بپا خاستند.

معلمی عهدنامه امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر را جامع‌ترین توصیه‌های گزینشی دانست و تصریح کرد: سخنان حضرت علی(ع) مانند مفاهیم قرآنی کهنگی ندارد و در همه اعصار به کار می‌رود.

امام جمعه قائمشهر عنوان گزینش را مقدس دانست و افزود: انبیا و ائمه اطهار گزینش شده خداوند هستند.

وی با تاکید بر اینکه کم لطفی در بحث گزینش نشان از ناآگاهی افراد است، بیان داشت: اگر گزینش‌گر سلیقه‌ای عمل کند به جامعه اسلامی جفا کرده است.

معلمی گزینش نیروهای آموزش و پرورش را متفاوت با سایر دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطر نشان کرد: نیروهای آموزش و پرورش در کنار آموزش به تربیت فرزندان می‌پردازند و در ساختار آینده جامعه تاثیرگذارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جامعه کنونی مدیران قدری عاجزبگیر شدند، بیان داشت: تصمیم‌گیری در تخلف افراد نباید سلیقه‌ای باشد.

وی به خلافت در دوران عمر، ابوبکر و معاویه اشاره کرد و گفت: آنان قصد براندازی نظام را نداشتند و به واسطه عدم آگاهی وصیت پیامبر را لحاظ نکردند و خشت بنا را بد پایه‌ریزی کردند.

معلمی افزود: حضرت علی (ع) با درایت به مدت 25 سال جامعه را هدایت کرد و در مواقع حساس کمک فکری، اجتماعی، سیاسی و نظامی خود را برای حفظ اسلام دریغ نکرد.

وی به فعالیت‌های سیستم جاسوسی بیگانه در داخل ادارات و دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و یادآور شد: بیگانگان در صدد شکار نیروهای اثرگذار در نظام هستند تا مخبر آنان باشند.

خطیب جمعه شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه همچنان حضرت ابوالفضل(ع) وفاداری خود را به اهل بیت ابراز کرد و امان‌نامه دشمن را قبول نکرد، اذعان داشت: آنچه حضرت ابوالفضل العباس(ع) را با بقیه شهدای کربلا متمایز کرد آگاهی و بصیرت نسبت به ولایت بود.

انتهای پیام/86006/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول