اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور خبر داد

بهره‌برداری کامل از طرح انتقال آب به قم در سال 92

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور از بهره‌برداری کامل از طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم در سال آینده خبر داد.

بهره‌برداری کامل از طرح انتقال آب به قم در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، علی‌اکبر محرابیان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه عظیم انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم با اشاره به اهمیت پروژه آبرسانی به قم به عنوان یکی از طرح‌های مهم مهر ماندگار کشور، از عزم ویژه دولت برای رفع موانع و تکمیل به موقع این طرح خبر داد.

وی گفت: دولت در سال‌های اخیر با تزریق حجم گسترده‌ای از اعتبارات ملی و اختصاص سایر منابع کمکی، گام‌های بلندی را در راه اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه مهم و حیاتی برداشته و این رویکرد حمایتی تا پایان پروژه و تکمیل نهایی آن ادامه خواهد یافت.

دستیار ویژه رئیس جمهور با اشاره به بازدید کامل خود از بخش‌های مختلف پروژه تصریح کرد: بحث نحوه تامین منابع مالی پروژه، برنامه زمان‌بندی مربوط به اتمام عملیات رینگ‌گذاری تونل، خروج دستگاه تی بی ام و انتقال سیلاب به تونل، از مباحث مهمی بود که در جریان این بازدید بررسی و تصمیمات لازم در مورد آن‌ها اتخاذ شد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه عظیم را مناسب ارزیابی کرد و با قدردانی از پیگیری‌های پیریایی استاندار قم گفت: امیدواریم با همت بلند و تلاش خستگی ناپذیر تمامی عوامل و مجموعه‌های دست‌اندرکار، این طرح بزرگ و خدمت ماندگار دولت و نظام، در سال آینده به اتمام رسیده و شرایط برای بهره‌مندی مردم انقلابی قم و مناطق در مسیر از نعمت آب شیرین فراهم شود.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول