اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

دشمن صحنه اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن صحنه اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته و با تحریم‌ها و تهدید‌های اقتصادی سعی دارند این امت را از پای درآورند.

دشمن صحنه اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در مراسم ارتقای روستای بوشکان به شهر اظهار داشت: هر کس در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وظیفه خود عمل می‌کند، هیچ منتی بر مردم ندارد و هر اقدام و حرکتی برای خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت ایشان برداشته، قطعا در راستای عمل به وظایف خود عمل کرده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی که نظامی مبتنی بر اصول و مبانی اسلام است، زندگی می‌کنیم و حضرت امیرالمومنین (ع) که الگو و اسوه‌ای بزرگ برای تمامی مسلمین و عدالت‌طلبان جهان هستند، خود را حاکم، امام و خادم ملت معرفی کردند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: مسئولان هیچ‌گاه حق ندارند از وظایف خود در برابر مردم عدول کنند، چون این مردم در هر صحنه و عرصه‌ای نیاز به حضور بوده حضور یافته‌اند و هرگاه دشمنان نظام و انقلاب به سمت و سوی آن تهاجم آورده‌اند، آنان را ناکام گذاشته‌اند که دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل هجمه فرهنگی دشمن نمونه‌ای از ایستادگی‌های این امت قهرمان است.

دشمن صحنه اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته است

وی افزود: در شرایطی که دشمن صحنه اقتصاد ایران اسلامی را نشانه گرفته و با تحریم‌ها و تهدید‌های اقتصادی سعی دارند این امت را از پای درآورند، مردم غیور ایران اسلامی خویشتن‌داری نشان داده و با صبر و تحمل در مقابل سختی‌ها کنار آمدند و هیچ‌گاه از نظام کنار نکشیدند و همواره در مسیر دفاع از نظام و ابراز وفاداری به ولایت حضوری حماسی به هم رساندند.

این مسئول اذعان داشت: افرادی که در این نظام مسئولیت دارند، نباید به خود اجازه غفلت نسبت به مردم را بدهند، چون از بیت‌المالی که متعلق به تمامی مردم این کشور است ارتزاق می‌کنند، حقوق می‌گیرند و موظف به خدمت‌گذاری صادقانه و خالصانه به این مردم هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به همت مضاعف در مسیر خدمت‌رسانی، عنوان کرد: در مسیر خدمت‌گذاری به مردم نباید به انجام کارهای کوچک و پیش پا افتاده بسنده کنیم، بلکه هر روز باید با تلاشی مضاعف برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تلاش و کوشش کنیم.

موسوی‌نژاد با ترسیم محور حرکت مسئولین در مسیر خدمت به مردم، یادآور شد: باید برای پیشرفت، توسعه و حرکت رو به جلوی جامعه و مردم تمام تلاش و توان خود را به‌کار گیریم.

وی اضافه کرد: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نباید مردم در تامین نیازهای اولیه خود و نیازهایی همچون بهداشت و سلامت دچار مشکل باشند.

موسوی‌نژاد ادامه داد: ما در نظامی بر مبنای احکام اسلام و مکتب عاشورا حرکت می‌کنیم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که هرگونه سکوت در مقابل خواسته‌های مردم خیانتی بزرگ و نابخشودنی است.

مسئولان کنار مردم قرار بگیرند

وی اضافه کرد: به خودم و سایر مسئولین توصیه می‌کنم با قرار گرفتن کنار مردم نیازهای ایشان را شناسایی و در مسیر رفع این نیازها با تمام توان خویش کوشا باشند و در مسیر کسب رضایت مردم گام بردارند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم و مسئولان به وظیفه خود عمل کنند، مردم امیدوارتر از قبل می‌شوند و با شور و نشاطی مضاعف در مسیر انقلاب و اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: نباید به‌نام مردم برای دستیابی به منافع و خواسته‌های خود کوشا باشیم، چون این مردم با هیچ کس تعارفی ندارند و مقابل افرادی که به منافعشان توجه نداشته باشند، ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: مردم ما یاد گرفته‌اند که خادمین و خائنین به حق را بشناسند و در طول تاریخ هم مکررا دیده‌ایم که چه‌ کسانی خدمت‌گذار و چه کسانی خیانت‌کار بودند.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: به تمام مسئولین کشور در تمامی سطوح هشدار می‌دهم با نگاه عدالت‌محوری و رفع تبعیض و بی‌عدالتی در تمامی امور خویش گام بردارند.

وی با بیان اینکه باید تمام لحظات خود را صرف خدمتگذاری صادقانه به مردم بکنیم، بیان داشت: نباید در دستیابی مردم به حقوقشان تاخیر بیندازیم و باید تمام لحظات و فرصت‌های خود را صرف خدمت‌گذاری به مردم بکنیم.

دست‌های موقعیت‌طلب قطع شوند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دست‌های موقعیت‌طلب باید قطع شود و نباید اجازه داد که عده‌ای برای دستیابی به منافع خود از اسم مردم استفاده کنند.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: مردم هوشیار هستند تا به فضل و مدد الهی در آینده‌ای نه چندان دور شاهد توسعه، رشد و شکوفایی این مرز و بوم باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در تمامی لحظات خواسته‌ها و نیازهای خویش را مطالبه کنند، اضافه کرد: مردم باید در تمامی لحظات خواسته‌های خویش را مطالبه کنند و مسئولان را از خواسته‌ها و نیازهای خویش آگاه سازند و هیچ‌گاه در مقابل خواسته‌های خود کوتاه نیایند.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: حق‌طلبی و عدالت‌خواهی در وجود انسان نهادینه است و انسان آزاده و عزتمند به دنبال این مهم است و هیچ انسان و جامعه آزاده‌ای از حق خویش نمی‌گذرد و عدول نمی‌کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید تنها به ارتقای اسمی بوشکان اکتفا کنیم، بلکه باید برای جذب بیشتر منابع و امکانات تلاش خود را به‌کار گیریم.

انتهای پیام/2451/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول