اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه علمی و کاربردی رودهن خبر داد

فارغ‏التحصیلی 450 نفر از دانشگاه علمی و کاربردی رودهن

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دانشگاه علمی و کاربردی رودهن از فارغ‏التحصیلی 450 نفر از این دانشگاه در مدت زمان 3 هزار و 200 روز از آغاز فعالیت آن خبر داد.

فارغ‏التحصیلی 450 نفر از دانشگاه علمی و کاربردی رودهن

علی‏رضا توسلی در حاشیه تودیع خود از این سمت در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: حضور در جوار مردمی فرهیخته مانند اهالی رودهن و شرق استان تهران افتخاری بزرگ برای من و مجموعه این دانشگاه بود و تنها نکته قابل عرض، عذرخواهی از این مردم شریف برای کاستی‏های احتمالی در خلال انجام وظیفه است.

توسلی اضافه کرد: برای نخستین بار، پیشنهاد راه‏اندازی این دانشگاه در شهر دانشگاهی رودهن را به مسئولان ارائه کردیم.

رئیس سابق دانشگاه علمی و کاربردی رودهن افزود: بعد از پیشنهاد راه‏اندازی، تلاش برای تحقق این هدف آغاز شد و دانشگاه علمی و کاربردی رودهن در این شهر ایجاد شد.

وی ادامه داد: در این 9 سال، همه تلاش خود را به ارائه خدمات علمی و فرهنگی به جوانان این شهر و سایر هم‏وطنان میهمان رودهن برای کسب علم و دانش معطوف کردیم.

توسلی اضافه کرد: معدود مشکلات و موانع پیش‏آمده در مسیر ترقی این مرکز علمی نیز با کمک نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، مسئولان محلی و مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی مرکز رفع شد.

رئیس سابق دانشگاه علمی و کاربردی رودهن افزود: در این 9 سال به عنوان امانت‏دار در این دانشگاه خدمت کردیم و خوشبختانه نیرویی جوان به عنوان مدیر این مرکز جایگزین شده است.

وی ادامه داد: بدون تردید، آینده از آن آتیه‏سازان است و وجود نیرویی جوان، روحی تازه بر کالبد هر مجموعه‏ای است.

انتهای پیام/67010/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول