اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دوران دفاع مقدس:

خیانت بنی‌صدر خرمشهر را خونین‌شهر کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر خیانت بنی‌صدر نبود با دفاع جانانه مردم، خرمشهر خونین‌شهر نمی‌شد.

خیانت بنی‌صدر خرمشهر را خونین‌شهر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، احمد اسدی در مراسم یادواره شهدای سر پل شرقی این شهرستان دفاع هشت ساله را در دنیا بی‌مانند خواند و اظهار کرد: مجاهدت نیروهای مردمی که بدون هیچ چشمداشت و نفعی، خالصانه و برای دفاع از اسلام و انقلاب به میدان‌های نبرد حق علیه باطل آمده بودند، یک عبادت است.

وی ادامه داد: ما نیروهای ارتش طبق فرامین و دستورات سازمانی در راستای دفاع از کشور در جنگ حضور داشتیم اما نیروهای بسیجی و سپاه در قالب نیروهای مردمی و بدون هیچ اجبار و یا دستوری صرفا به تبعیت از امام(ره) و دفاع از اسلام به جنگ با ارتش تا دندان مسلح صدام رفتند و بسیاری از آنها مظلومانه به شهادت رسیدند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با برشمردن مقاومت قهرمانانه 34 روزه خرمشهر در برابر لشکر مجهز و آماده صدام در سال 59، این اقدام مردمی و جهادی را حرمتی در راستای عاشورا و مکتب حسینی دانست و اذعان کرد: اگر خیانت بنی‌صدر نبود حتما این مقاومت جانانه مردم در دفاع از خرمشهر نتیجه می‌داد و خرمشهر خونین‌شهر نمی‌شد هر چند که با مشارکت همین مردم همیشه در صحنه و بسیجیان دلاور که در کنار ارتش در جنگ حاضر شدند توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم و در جنگ پیروز شویم و به خاطر همین سابقه بود که آمریکا با تمام رجزخوانی‌های خود در سال 2001 جرات حمله به ایران را پیدا نکرد اما به عراق و افغانستان حمله برد زیرا مقاومت جانانه بسیجیان و شهدای سرافراز ایران اسلامی را در پیروی از راه امام حسین (ع) و تبعیت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سال‌های پس از جنگ را دیده بودند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس با مجاهدت شهیدان و ایثار سربازان بی‌نام و نشان امام خمینی (ره) و در سایه وحدت به پیش رفت، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه در حمایت از صدام شکست سختی را متحمل شدند.

وی وظیفه همگان در عرصه فعلی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی را حفظ وحدت در تبعیت از مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان دانست و یادآور شد: در این صورت هیچ قدرتی توانایی مقابله با انقلاب را ندارد.

انتهای پیام/84002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول