اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

نمایندگان مجلس برای رفع بیکاری جوانان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم خطاب به نمایندگان مجلس گفت: بیکاری در جامعه بیداد می‌کند جوانان را دریابید و برای رفع بیکاری آنان با جدیت تلاش و چاره اندیشی کنید.

نمایندگان مجلس برای رفع بیکاری جوانان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سید‌حبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم به اهمیت امامت و ولایت از دیدگاه قرآن و روایات و احادیث پرداخت و اظهار کرد:  امامت و ولایت از مهم‌ترین مسائل دینی و در رأس همه فرایض قرار دارد.

وی با اشاره به حضور و ارادت 20 میلیون مسلمان در اربعین حسینی در کربلای معلا گفت: در اربعین سید و سالار شهیدان، مسلمانان فریاد بلند و ندای حق‌جویی مسلمانان را به گوش همه جهانیان رساندند.

امام جمعه سمیرم در بخش دیگر خطبه‌ها بیکاری را بزرگ‌ترین معضل شهرستان دانست و افزود: بیکاری مهم‌ترین دغدغه و معضل کشور به ویژه در شهرستان سمیرم است که این مشکل خود زمینه‌ساز ایجاد معضلات دیگر در جامعه می‌شود.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: این جایگاه و حقوق شما از مردم است، پس در راستای خدمت به آنها صادقانه قدم بردارید.

موسوی یادآور کرد: نمایندگان مجلس با تصویب قوانین و نظارت بر درستی اجرای این قوانین در راستای رفع بیکاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده و جذب بودجه برای اشتغال پایدار تلاش کنند تا این مردم ولایت‌مدار در سایه حکومت اسلامی در آرامش و اطمینان زندگی کنند.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران همیشه پای نظام ایستاده‌اند، اگر آنها خدمت صادقانه و آگاهانه مسئولان نظام را در چارچوب فرامین رهبر معظم انقلاب ببینند، از هیچ‌گونه تلاش و همکاری کوتاهی نمی‌کنند‌.

انتهای پیام/2301/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول