اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان

هنرمندان ایران ولایت‌پذیر‌تر از همیشه در میدان حاضر می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: هنرمندان و فیلم‌سازان ایران اسلامی ولایت‌پذیر‌تر از همیشه برای شرکت در جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در صحنه حضور می‌یابند.

هنرمندان ایران ولایت‌پذیر‌تر از همیشه در میدان حاضر می‌شوند

حسین ملایری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از 14 تا 17 اسفند ماه امسال اظهار کرد: شهر سده لنجان از سرمایه‌های انسانی موفق و توانمندی و اساتید برجسته علمی در سطح کشور برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه ابعاد فراخوان برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان کشوری است، ادامه داد: فیلم‌هایی که برای جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان تولید می‌شود می‌تواند زمینه تحرک‌بخش به بدنه جامعه برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی باشد.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان دارای چهار بخش اصلی است، تصریح کرد: بخش‌های فیلم‌سازان، تولیدات صنعتی و بخش فیلم‌نامه ویژه محققان و نویسندگان از بخش‌های اصلی این جشنواره به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه تولیدات صنعتی، شرکت‌های سرمایه‌گذار و نهاد‌ها در زمان اختتامیه و معرفی چهره‌های ماندگار در زمینه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از بخش‌های جانبی این جشنواره است، اضافه کرد: محدودیتی برای حضور متقاضیان شرکت در جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان وجود ندارد.

ملایری با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که استقبال چشمگیری از جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان شود، تاکید کرد: سقف مشخصی برای حضور شرکت‌کنندگان در جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان لحاظ نشده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای اجرای برنامه‌های فرهنگی برخوردار هستند، افزود: بحث تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حیطه وظایف هیچ نهاد یا مجموعه‌ای نیست و هر مجموعه‌ای قادر به حرکت در راستای این موضوع است.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان به صورت کارشناسی‌شده در سطح ملی برای نهادینه شدن تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به قدرت هنر هفتم در راستای تأثیر‌گذاری بر روی ابعاد جامعه اظهار کرد: هنر و رسانه می‌توانند به صورت ویژه در راستای افزایش قدرت کشور در زمینه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ایفای نقش کنند.

ملایری با تاکید بر اینکه از زمانی که مراحل اقدامات اجرایی این جشنواره را آغاز کرده‌ایم برخی از اتفاقات در مسیر این جشنواره به وقوع پیوسته که این وقایع حاکی از وجود اعجاز در کلام و منویات رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: فراخوان جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان از 9 دی ماه امسال در سه بخش در سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با وجود گذشت مدت محدودی از آغاز فراخوان این جشنواره بسیاری از نهاد‌ها، سازمان‌ها، هنرمندان و فیلم‌سازان از سراسر کشور برای ارسال آثار خود به این جشنواره استقبال بسیار ویژه‌ای از خود نشان داده‌اند، تصریح کرد: هنرمندان و فیلم‌سازان ایران اسلامی ولایت‌پذیر‌تر از همیشه برای شرکت در جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در صحنه حضور می‌یابند.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با اشاره به اینکه لبیک هنرمندان و فیلم‌سازان سراسر کشور برای ارسال آثار خود به جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در راستای ولایت‌پذیری آن‌ها و اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب قابل توجه و قابل تقدیر است، افزود: استقبال هنرمندان و فیلم‌سازان سراسر کشور برای شرکت در سه بخش جشنواره چشمگیر و قابل توجه بوده است.

وی اصفهان را در اسفند ماه امسال میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان دانست و تاکید کرد: تمام تلاش‌ها در زمینه راه‌اندازی این جشنواره این بوده که ثابت شود که ایرانیان در تمام عرصه‌ها در راستای اطاعت و فرمان‌برداری از رهبر معظم انقلاب سر از پا نمی‌شناسند.

انتهای پیام/63004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول