اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) در مهدیشهر خبر داد

قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در مصلاهای نماز جمعه مهدیشهر

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) در شهرستان مهدیشهر از قرائت زیارت حضرت رسول (ص) در مصلاهای نماز جمعه شهرستان مهدیشهر خبر داد.

قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در مصلاهای نماز جمعه مهدیشهر

محمد علی یوسفیان امروز در حاشیه مراسمی که به مناسبت اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در فرهنگ‏سرای نیستان مهدیشهر برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر اظهار داشت: قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در مصلای نماز جمعه شهرهای مهدیشهر، درجزین و شهمیرزاد برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در شهرستان مهدیشهر گفت: برنامه‏ریزی برای قرائت این زیارت، در مصلاهای نماز جمعه شهرستان مهدیشهر به خوبی و از مدت‏ها قبل انجام شده است.

یوسفیان افزود: این مراسم، ساعت 11 صبح در مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین به ترتیب در حسینیه المهدی، مسجد جامع صاحب‏الزمان( عج) و مسجد دروازه شهمیرزاد برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) در شهرستان مهدیشهر ادامه داد: روز پنج‏شنبه نیز دستگاه‏های دولتی به برپایی مراسم قرائت زیارت حضرت رسول(ص) اقدام می‏کنند.

انتهای پیام/2249/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول