اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار شهرکرد خبر داد

توسعه 1925 متر شبکه‌ آبرسانی در شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیر آبفار ‌شهرکرد از توسعه یک هزار و 925 متر در شبکه‌های آبرسانی بافت‌های جدید این شهرستان خبر داد.

توسعه 1925 متر شبکه‌ آبرسانی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی بشتام بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آب روستاهای این شهرستان، اظهار داشت: وظیفه ذاتی این شرکت ارائه خدمات تأمین آب شرب سالم و بهداشتی به مردم روستایی است.

این مسئول از صرف 535 میلیون ریال هزینه به منظور ارائه خدمات آبرسانی به جامعه روستایی این شهرستان خبر داد و افزود: اصلاح، بازسازی و تعویض نزدیک به 10 کیلومتر از لوله‌های فرسوده شبکه‌های توزیع در روستاهای دزک، سیرک، دستنا، بهرام آباد، وانان از جمله خدمات ارائه شده به مردم است.

بشتام ادامه داد: توسعه یک هزار و 925 متر در شبکه‌های آبرسانی بافت‌های جدید بر اساس طرح هادی روستاهای چم جنگل، سوادجان، دشتی، هوره، بارده با هماهنگی دهیاری‌ها، رفع یک هزار و 762 مورد حوادث، اتفاقات از دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان است.

مدیر آبفار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: شکستگی لوله شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال و انشعابات با مصرف 5 هزار و 976 قطعه اتصالات مصرفی آبرسانی، نصب و تعمیر 244 عدد والو در سایزهای مختلف از دیگر این خدمات محسوب می‎شود.

وی اذعان داشت: در حوزه مشترکین نیز فروش 787 فقره انشعاب آب، تغییر نام 205 نفر مشترک، تعویض 570 عدد کنتور آب خراب همچنین شناسایی و قطع 41 مورد انشعاب غیرمجاز از دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان به شمار می‎رود.

بشتام تصریح کرد: در حال حاضر افزون بر 98 هزار و 675 مشترک روستایی  ساکن در 67 روستا در شهرستان‌های شهرکرد و کیار از خدمات آبرسانی این شرکت بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/68001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول