اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندلاس:

صبا توانایی بالایی برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران دارد

خبرگزاری فارس:‌ مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان صبا را تیمی قوی با توانایی بالا برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دانست.

صبا توانایی بالایی برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خسوس کاندلاس مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان میهمان ویژه دیدار حساس تیم‌های فوتسال صبای قم و فرش آراء مشهد در آخرین بازی هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود.

کاندلاس که از جایگاه تماشاگران همراه با مترجم خود این بازی جذاب را تماشا می‌کرد در حالی که از بازی فوتسالیست‌های صبای قم سر ذوق آمده بود بلافاصله بعد از پایان بازی در رختکن تیم فوتسال صبای قم حضور یافت و از بازیکنان صبا به خاطر نمایش قابل قبول در مصاف با تیم فوتسال فرش آراء مشهد تقدیر کرد.

کاندلاس که به پادشاه تاکتیک فوتسال جهان معروف است در این دیدار صبا را تیمی قوی با قابلیت‌های فراوان برای قهرمانی در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دانست و تصریح کرد: به نظر من وقتی تیمی مانند صبا می‌آید و در صدر جدول لیگ برتر قرار می‌گیرد حتماً پشتوانه قوی دارد.

وی ادامه داد: پشتوانه قوی اعم از کادر مدیریتی توانمند و کادر فنی باهوش و دانا است که به نظر من تیم فوتسال صبای قم از آن برخوردار است و با حفظ اقتدار خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال ایران همچنان برای قهرمانی به پیش می‌رود.

کاندلاس که از بازی فوتسالیست‌های صبای قم راضی بود، تصریح کرد: این تیم در زمین مسابقه باهوش و فکر بالا بازی می‌کند و معلوم است که بازیکنان صبا با تاکتیک‌های روز فوتسال کار می‌کنند،‌ آنها از نظر بدنی هم فوق‌العاده آماده هستند و ندیدم که بازیکنی احساس خستگی کند.

وی صبای قم را یک تیم منسجم دانست که می‌تواند همچنان به روند رو به رشد خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران ادامه بدهد و در ادامه افزود: من قبلاً بازی صبای قم در مقابل تیم دبیری تبریز را هم در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران دیده بودم و به نظرم این تیم حتی از آن موقع هم بهتر شده است.

مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: این تیم همچنان باید به این روند ادامه بدهد تا بتواند در پایان این دوره قهرمان لیگ برتر فوتسال شود، بازیکنان شایسته‌ای در این تیم هستند که اگر سرمربی تیم ملی بودم حتماً چند نفر آنها را انتخاب می‌کردم.

دیدار صبای قم و فرش آراء مشهد در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با برتری شش بر یک و تداوم صدرنشینی تیم فوتسال صبای قم به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول