اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

آسمان زنجان تا آخر هفته جاری بارانی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به ورود سامانه بارشی به استان زنجان اشاره کرد و گفت: فعالیت این سامانه موجب بارش در استان زنجان می‌شود.

آسمان زنجان تا آخر هفته جاری بارانی است

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را تا روز چهارشنبه قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: وزش باد دیگر پدیده چند روز آینده در استان زنجان است.

وی از آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از روز دوشنبه خبر داد و افزود: این بارش‌های پراکنده تا روز چهارشنبه در سطح استان زنجان ادامه می‌یابد.

*بارش‌های دو روز چهارشنبه و پنجشنبه چشمگیر خواهد بود

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: اوج فعالیت سامانه بارشی وارد شده به استان زنجان بعدازظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه خواهد بود.

وی بارش‌های پیش‌بینی شده برای روز پنجشنبه و عصر چهارشنبه را به شرط عدم تغییر نقشه‌ها دانست و اضافه کرد: هر قدر زمان پیش‌بینی بارش نزدیک‌تر باشد امکان صحت پیش‌بینی درست‌تر است.

یاغموری دمای صبح امروز شهر زنجان را صفر اعلام و اضافه کرد: این دما نسبت به دیروز در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است که دلیل آن ابری بودن جو استان زنجان است.

وی حداقل دمای شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته پنج درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت: حداکثر دمای این شهر طی این مدت به شش درجه بالای صفر رسید.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد تغییرات دمایی شهر زنجان طی روزهای آینده گفت: با توجه به ابری بودن جو در چند روز آینده تغییرات قابل توجه دمایی در استان نخواهیم داشت.

وی از کاهش دما بعد از عبور سامانه بارشی از استان زنجان خبر داد و گفت: احتمال کاهش دما از روز جمعه در استان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/73004/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول