اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

دستگیری 2 سارق منجر به کشف خودروی سرقتی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در ادامه یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی در پی ربودن تنقلات از یک مغازه و فرار سارقان علاوه بر دستگیری دو نفر سارق، یک دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

دستگیری 2 سارق منجر به کشف خودروی سرقتی شد

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ساعتی قبل مأموران انتظامی پاسگاه آبشینه همدان در حین گشت‌زنی به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه این خودرو با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت بود، ادامه داد: در همین حین مأموران انتظامی، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره سرقت تنقلات از یک مغازه و فرار سارقان با خودروی موصوف قرار گرفتند و در اسرع وقت به تعقیب آن‌ها پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مأموران در ادامه یک عملیات تعقیب و گریز و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی در نهایت موفق شدند خودروی مورد نظر را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: در استعلام به عمل آمده مشخص شد خودروی همراه سارقان نیز به تازگی از شهرستان همدان سرقت شده است.

مرادی افزود: در بازرسی به عمل آمده از داخل خودرو مقادیری آلات و ابزار برای باز کردن قفل و سرقت کشف و خودروی سرقتی به همراه متهمان برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه تأمین آسایش و امنیت شهروندان در دستور کار پلیس است، اظهار داشت: این مهم با قوت و قدرت در حال انجام است.

انتهای پیام/89002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول