اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایرانیان مقیم سوئد:

زلزله‌زده چادرنشین در مناطق ارسباران ندیدم

خبرگزاری فارس: نماینده ایرانیان مقیم سوئد با بیان اینکه کسی را که در چادر زندگی کند در مناطق زلزله‌زده ندیدم، گفت: تلاش‌های انجام شده از سوی دولت در مناطق زلزله‌زده در خور توجه و قابل تحسین است.

زلزله‌زده چادرنشین در مناطق ارسباران ندیدم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا رضایی که کمک‌های انسان دوستانه هموطنان مقیم سوئد را به مناطق زلزله‌زده ارسباران آورده است، ظهر امروز اظهار کرد: تلاش‌های انجام شده در امر ساخت و ساز از سوی دولت در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی و شهرستان اهر بسیار قابل توجه و در خور تحسین است.

وی گفت: جمعی از هموطنان مقیم سوئد کمک‌هایی را جمع‌آوری کردند تا از طریق اتاق بازرگانی اسکاندیناوی بتوانیم این کمک‌ها را به افرادی که واقعاً نیاز به برخی لوازم ضروری دارند، برسانیم.

رضایی افزود: وضعیت ساخت و ساز و اقدامات انجام شده توسط دولت بسیار خوشحال کننده بود و کسی را که در چادر زندگی کند ندیدم؛ مردم این مناطق یا در ساختمان جدیدالاحداث و یا در کانکس‌ها زندگی می‌کنند و امیدواریم با تداوم کمک‌های دولت و مردم بیش از پیش شاهد خدمت رسانی بیشتر به هموطنان زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی باشیم.

نماینده ایرانیان مقیم سوئد مبلغ 40 میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده اهر کمک کرد.

انتهای پیام/60003/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول