اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

فساد اقتصادی 3 هزار میلیاردی برای مردم غیرقابل هضم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: فساد اقتصادی 3 هزار میلیارد تومانی برای مردم رقم غیرقابل هضمی است.

فساد اقتصادی 3 هزار میلیاردی برای مردم غیرقابل هضم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، کاظم جلالی در نشستی اقتصادی با بیان اینکه پدیده‏ای مثل فساد اقتصادی 3 هزار میلیارد تومانی برای مردم رقم غیرقابل هضمی است، گفت: با چنین انسانی‏هایی باید برخورد شود.

جلالی افزود: حدود 107 تا 108 سال است که دارای پارلمان هستیم و در این مدت، قوانین لازم تدوین شده است. در بخشی نیز شاید همچنان نیازمند قوانین جدید باشیم که باید پشتوانه لازم را برای تبیین قوانین جدید داشته باشیم.

وی همچنین گفت: بخش دیگر نیز به اجرا برمی‏گردد؛ طوری که سهم آن باید مشخص شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به اینکه امسال به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و سال گذشته نیز به عنوان سال «جهاد اقتصادی» نامگذاری شد، تصریح کرد: این نامگذاری‏ها بر اساس درایت و حکمت توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت و قوای سه‏گانه کشور باید در راه تحقق این شعارها که خواست بزرگ رهبری است، حرکت کنند.

وی ادامه داد: مبارزه با جرایم اقتصادی هم توسط نیروی انتظامی و هم توسط مرکز پژوهش‏های مجلس به صورت جدی در حال انجام بوده و باید خروجی لازم را از آن داشته باشیم که یک بعدش، آرامش در سرمایه‏گذاری است.

جلالی افزود: اگر می‏خواهیم یک حرکت مناسب در سرمایه‏گذاری کشور و همچنین ایجاد فضای امن برای سرمایه‏گذار داشته باشیم، باید سرمایه‏گذاران اطمینان لازم را برای سرمایه‏گذاری داشته باشند تا سرمایه خود را در کشور به‏کار گیرند.

وی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید از سرمایه‏گذار ایرانی که سرمایه‏گذاری صحیح می‏کند حمایت شود، گفت: این جمله پیامی بزرگ دارد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه در فضای فعلی کشور که تحریم‏ها وجود دارد، باید به سرمایه‏ها و سرمایه‏گذار داخلی بها بدهیم و این امر را در اولویت بالا قرار داد، گفت: نوع برخورد و شفاف‏سازی و اطلاع‏رسانی، مبارزه با جرایم اقتصادی را آسان‏تر می‏کند.

وی افزود: برخی از ابهام‏گویی‏های مسئولان، فضای سرمایه‏گذاری را مخدوش می‏کند؛ اگر کسی جرمی کند، این جرم باید شفاف شود تا فضا برای سرمایه‏گذاری فراهم آید.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول