اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم تاکید کرد

ضرورت توسعه بخش کشاورزی در شهرستان رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم گفت: توسعه بخش کشاورزی در شهرستان رباط کریم ضروری است.

ضرورت توسعه بخش کشاورزی در شهرستان رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: ارائه تسهیلات و خدمات به کشاورزان در این شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام شود.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی در این شهرستان با نگاه ویژه‌ می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در استان تهران محسوب شود.

فرماندار رباط کریم افزود: البته دولت برای توسعه و رشد صنعت کشاورزی خدمات بسیار ارزنده‌ای را انجام داده است که توانسته با ارائه تسهیلات گامی اساسی در جهت توسعه این مهم بردارد.

*اعطای 25 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی به رباط کریم

سلیمان‌پور در بخش دیگری از سخنان خود از اعطای 25 میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه بخش کشاورزی به رباط کریم خبر داد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی شهرستان رباط کریم به متقاضیان پرداخت شده است.

وی تأکید کرد: دولت امسال موقعیت مناسبی را برای توسعه کشاورزی در کشور فراهم کرده است که باید از این فرصت ایجاد شده به خوبی استفاده شود.

فرماندار رباط کریم افزود: 44 پرونده در ستاد تصویب شده که امیدواریم اعتبارات لازم هرچه سریع‌تر توسط بانک‌های عامل پرداخت شود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول