اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی شیرازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

شکست همشهری‌ شیرازی در یاسوج رقم می‌خورد / استقلال صنعتی را پایین می‌کشیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به بازی آینده این تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور با برق شیراز گفت: شکست همشهری‌های شیرازی را در یاسوج رقم می‌زنیم.

شکست همشهری‌ شیرازی در یاسوج رقم می‌خورد / استقلال صنعتی را پایین می‌کشیم

جمشید غدیری پس از برتری تیم فوتبال شهرداری یاسوج مقابل ایرانجوان بوشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که منجر به پیروزی قاطعانه و با نتیجه 3 بر صفر مقابل این تیم جنوبی شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری به همه دستورات تاکتیکی ما عمل کردند و چون می‌دانستیم که حریف با یک تاکتیک کاملا تهاجمی به مصاف تیم ما خواهد آمد ما نیز بهترین دفاع را حضور در زمین حریف دانستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پاسخ به این سؤال که چرا از همه توان تهاجمی خود در برابر تیم سراپا تهاجمی ایرانجوان استفاده کردید و آیا می‌توان نام آن را بازی متهورانه گذاشت، افزود: اگر این‌گونه در مقابل تیم بوشهری ظاهر نمی‌شدیم به یقین بازنده میدان بودیم.

وی در ادامه به روند رو به رشد تیم شهرداری از حیث نتیجه‌گیری و قرار گرفتن در رده دوم گروه دوم لیگ آزادگان اشاره کرد و گفت: اگر تیم شهرداری نتیجه گرفته محصول حمایت‌های هواداران و همچنین پشتیبانی کادر مدیریتی و مجموعه ورزش استان به خصوص هیئت فوتبال و تربیت بدنی بوده است.

غدیری ادامه داد: کادر فنی نیز به نوبه خود تلاش مضاعفی برای موفقیت تیم دارد و بازیکنان با تعصب و غیرت در زمین حاضر می‌شوند و شاید بتوان تیم شهرداری یاسوج را تنها تیم بدون حاشیه در لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی کرد که همه از دل و جان و بدون ریا در حال خدمت به مردم و هواداران هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به بازی آینده این تیم در هفته پانزدهم که به میزبانی یاسوج از برق شیراز انجام می‌شود گریزی زد و گفت: این تیم با توجه به این که من به عنوان سرمربی شهرداری اهل شیراز هستم شاید با نگرشی دیگر مهمان ما شود.

غدیری افزود: بی‌شک آن‌ها برای ارائه یک بازی جانانه و حساب شده به مصاف ما خواهند آمد و از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد که از همه قابلیت و ظرفیت خود برای این دیدار استفاده می‌کنند و ما نیز با قدرت در این بازی ظاهر خواهیم شد و شکست برق از هم‌اینک دور از دسترس نخواهد بود.

وی قرار گرفتن در رده دوم لیگ آزادگان را کاری بزرگ از سوی تیمی ‌کم‌بضاعت دانست و گفت: به هیچ‌ وجه دوست نداریم که این موقعیت خوب را از دست بدهیم و سعی خواهیم کرد برای موفقیت بیشتر رقابتی تنگاتنگ با استقلال صنعتی داشته باشیم و با همین روند شک نکنید جای خود را با تیم نخست جدول عوض خواهیم کرد.

انتهای پیام/2571/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول