اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ضرورتی برای تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد تا هنگام انتخابات نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اینکه شائبه‌ای پیش نیاید و فضای آرام مورد نظر رهبری تا زمان انتخابات باقی بماند نیازی به تغییر مدیران در سطح ادارات کل و شهرستان‌ها نمی‌بینیم.

ضرورتی برای تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد تا هنگام انتخابات نیست

غلامعلی رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در این دوره نسبت به گذشته و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌ جمهوری شاهد بحث و جدل‌های سیاسی نیستیم، ابراز داشت: باید سعی کنیم در فضایی آرام و همراه با اخلاق اسلامی به سوی انتخابات ریاست‌ جمهوری گام برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مقام معظم رهبری در برهه‌های مختلف تذکرات لازم را برای حفظ وحدت و آرامش را صادر می‌کنند که متأسفانه ما مسئولان گاهی اوقات از سر غفلت و به مرور این تذکرات هوشمندانه را فراموش می‌کنیم.

رضوانی عمل به فرامین رهبری را موجب سعادت دانست و گفت: در هر کجا که به این نسخه‌های شفابخش به طور کامل عمل کرده‌ایم سختی‌ها و گردنه‌ها را به آسانی پشت سر گذاشته‌ایم و به عکس آنجا که فرامین معظم‌له را به هر دلیل عملیاتی نکرده‌ایم متحمل خسارت شده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین رویداد کشور را از هر جنبه‌ در سال آینده انتخابات ریاست‌ جمهوری دانست و گفت: مردم یک بار دیگر به مانند سه دهه اخیر سرنوشت خود را در انتخابات تعیین خواهند کرد و اراده آنها خواهد بود که مدیریت کلان اجرایی کشور را معین خواهد کرد.

رضوانی پرهیز از حاشیه و تنش پیش از انتخابات، هنگام برگزاری و پس از انتخابات را وظیفه همه مردم و مسئولان دانست و گفت: اگر آرامشی تاکنون بوده محصول درایت این مردم بوده و اگر تنشی هم ایجاد شده مسبب آن هیچگاه مردم نبوده‌اند.

وی حفظ فضای آرام برای انتخابات را منوط به تدبیر و درایت مسئولان دانست و گفت: تدبیر این است که دست از برخی تغییرات غیر ضروری برداریم و اجازه ندهیم با این کار فضای انتخابات متشنج شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هرگونه تغییر مدیران تا سپری شدن انتخابات در این استان را غیر ضروری دانست و گفت: همان‌گونه که آقای استاندار نیز تأکید داشته‌اند و ما نیز پیگیر هستیم مگر در مواقع بسیار ضروری تغییر مدیر نخواهیم داشت.

رضوانی با بیان این‌که باید از امروز تنها به فکر حضور پر شور و نشاط مردمی در انتخابات باشیم، تصریح کرد: در فضای آرام و منطقی است که می‌توان چنین خواسته‌ای را عملی کرد و به همین خاطر باید از هرگونه اقدامی که منجر به تشتت شده، بپرهیزیم.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول