اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری عنوان کرد

شرایط نامساعد جوی مشکل اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی در رشته دوچرخه‌سواری گفت: سرمای بیش از اندازه و آلودگی هوای تهران موجب شد تا این اردو در شرایط خوبی دنبال نشود و دوچرخه‌سواران به سختی کار خود را در تمرینات و رکوردگیری دنبال کنند.

شرایط نامساعد جوی مشکل اردوی تیم ملی

فرشید فارسی‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت کشورمان از هشتم دی ماه جاری اظهار داشت: نخستین اردوی تیم ملی سرعت کشورمان به منظور آمادگی هر چه بیشتر دوچرخه‌سواران تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هندوستان برگزار شد.

وی افزود: این اردو در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران و با شرکت 14 دوچرخه‌سوار برگزار شد و مسئولیت هدایت دوچرخه‌سواران تیم ملی در این اردو بر عهده حسین پراش پدر محمود و محمد پراش دوچرخه‌سواران عضو تیم ملی کشورمان بود.

وی با انتقاد از برخی شرایط نامساعد موجود در این اردو بیان داشت: سرمای بیش از اندازه و آلودگی هوای شهر تهران موجب شد تا این اردو در شرایط خوبی دنبال نشود و دوچرخه‌سواران به سختی کار خود را در تمرینات و رکوردگیری دنبال کنند.

فارسی‌نژادیان تصریح کرد: برای نخستین بار در این اردو زمان و رکورد دوچرخه‌سواران اعلام نمی‌شد که این مسئله از نظر من و خیلی از دوچرخه‌سواران تیم ملی جالب نبود.

وی خاطرنشان کرد: در دوران حضور گری‌مک‌لین مربی انگلیسی تیم سرعت کشورمان، وی حتی زمان و رکورد دوچرخه‌سواران را با صدای بلند اعلام می‌کرد تا همه بچه‌ها از وضعیت خود در تمرینات مطلع شوند، اما در این اردو رکورد بچه‌ها اعلام نشد.

فارسی‌نژادیان ابراز داشت: مسئولان فدراسیون با حضور در محل تمرینات تیم ملی نگرانی خود را از مشکلات مالی پیش روی فدارسیون و کمبود اعتبارات اعلام کردند و این در حالی است که با توجه به این مشکلات و اختلافات به وجود آمده بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون بر سر تغییر رئیس فدارسیون دوچرخه سواری‌، مسئولان با کدام اعتبار قصد اعزام این تیم به اردوهای بعدی و مسابقات هندوستان را دارند.

وی بیان داشت: به دلیل مشکلات موجود و وضعیت مبهم در اعزام نفرات بر اساس شایستگی حدود هشت نفر از رکاب‌زنان حاضر در اردوی تیم عطای ادامه اردو را به لقایش بخشیدند و اردو را ترک کردند.

فارسی‌نژادیان گفت: در آمادگی بسیار بالایی به سر می‌برم، تمریناتم را همواره به صورت منظم دنبال می‌کنم و در اردو نیز انگیزه زیادی داشتم، اما صحبت‌های رئیس فدارسیون و مشکلات موجود موجب شد تا به حضورم در اردو خاتمه دهم و برای شرکت در امتحانات پایان ترم دانشگاه به کرمان باز گردم.

وی با بیان اینکه در هیئت دوچرخه‌سواری کرمان اختلافات کنار گذاشته شده است، گفت: هم‌اکنون اتحاد بیشتری در بین اعضا ایجاد شده و همدلی و صمیمیت بیشتری به وجود آمده است و امیدوارم این مسائل همه برای پیشرفت جایگاه دوچرخه‌سواری کرمان ادامه یابد تا بار دیگر ما کرمانی‌ها با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر جایگاه خود در دوچرخه‌سواری کشور را احیاء کنیم.

انتهای پیام/80011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول