اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

دانشگاه آزاد برای تثبیت ارزش‌های بسیج تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: بسیج یک تفکر معنوی و خدایی است، لذا مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نیز همگام با سایر مسئولان برای تثبیت ارزش‌های بسیج تلاش می‌کنند.

دانشگاه آزاد برای تثبیت ارزش‌های بسیج تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی در دیدار با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با تبریک انتصاب وی به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: از افتخارات من، داشتن بیش از 30 سال سابقه خدمت در بسیج با درجه بسیجی فعال است.

وی خودش را خادم دانشجویان خوانده و افزود: بسیج یک فرهنگ و تفکر است، فرهنگی که با اصالت خویش حافظ ارزش‌های نظام و پیرو ولایت فقیه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به رویکرد جدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توجه به مسائل فرهنگی، خدمت به بسیج را تکلیف خوانده و خاطرنشان کرد: بسیج یک تفکر معنوی و خدایی است، لذا مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی همگام با سایر مسئولان برای تثبیت ارزش‌های بسیج تلاش می‌کنند.

سیاوش مسلمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان در این دیدار با اشاره به سابقه درخشان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: اعتقاد تشکیلات بسیج این است که بازوی فرهنگی دانشگاه است.

وی ریاست دانشگاه را پدر معنوی تشکیلات بسیج دانشجویی دانست و افزود: فرزندان معنوی شما آماده هستند تا در تمام زمینه‌ها با دانشگاه همکاری کنند.

انتهای پیام/2446/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول