اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران خبر داد

آماده‌باش اکیپ‌های راهداری چالدران با آغاز برف زمستانی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران گفت: اکیپ‌های راهداری با آغاز نخستین برف زمستانی در محورهای مواصلاتی چالدران به حالت آماده‌باش قرار دارند.

آماده‌باش اکیپ‌های راهداری چالدران با آغاز برف زمستانی

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بارش برف در چالدران از شب گذشته در چالدران آغاز شده و عوامل راهداری این شهرستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران با اشاره به کاهش محسوس دما در این شهرستان، تصریح کرد: با بارش برف در این شهرستان در حال حاضر اکیپ‌های راهداری با تجهیزات لازم در حال خدمت‌رسانی هستند.

قلی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان باز است، افزود: تردد در تمام راه‌های ارتباطی چالدران در حال انجام است.

وی با اشاره به شناسایی تمام مسیرهای آسیب‌پذیر در این زمینه، اعلام کرد: این محورها شناسایی شده و در حال حاضر در صورتی که با مسدود بودن این مسیرها مواجه شویم بازگشایی مسیرهای آسیب‌پذیر در اولویت قرار دارند.

این مسئول میزان بارش برف در این شهرستان را پنج سانتی‌متر در داخل شهر چالدران عنوان کرد و گفت: این میزان در ارتفاعات 15 سانتی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول