اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری:

طرح مهر‌آفرین موجب تمرکززدایی استخدامی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون دفتر برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری تاکید کرد: افزایش اختیارات استانداران در اجرای طرح مهر‌آفرین موجب تسریع در روند امور و تمرکززدایی مسائل استخدامی می‌شود.

طرح مهر‌آفرین موجب تمرکززدایی استخدامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد وفایی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران این استان با بیان اینکه این طرح از 30 آذر 91 قابلیت اجرایی یافته است به بیان ویژگی‌های آن پرداخت.

وی گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ کار و تلاش مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، زمینه‌سازی جذب نیروی متخصص در مناطق محروم، چابک سازی نظام اداری، توسعه نظام اداری الکترونیک و شفاف‌سازی حقوق متقابل اداری و مردم از ویژگی‌های طرح مهر‌آفرین است.

معاون دفتر برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری محور اصلی در اجرای این طرح را تسهیل در روند جذب نیرو و امور مربوط به استخدامی‌ها عنوان کرد.

وی از استانداران خواست تا با انعطاف‌پذیری و برنامه‌ریزی مدون روند اجرای طرح مهرآفرین را در سطح استان‌ها شتاب ببخشند.

وفایی گفت: تفویض اختیارات مذکور در اجرای ارتقای نظام برنامه‌ریزی و اداری کشور و در مواد مختلف قانون اساسی و برنامه پنجم توسعه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نمایندگان عالی دولت در استان‌ها به عنوان مدیران ارشد محلی باید موضوع جهت‌گیری تمرکز‌زدایی دولت را عملیاتی کنند و انعطاف‌پذیری و اثربخشی برنامه را در استان‌ها ارتقا دهند.

معاون دفتر برنامه‌ریزی ریاست جمهوری خاطر‌نشان کرد: بی‌تردید اجرای طرح مهرآفرین بستر اجرایی شدن 9 بند سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در نظام اداری را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: در اجرای طرح مهر‌آفرین سهمیه خانواده شهدا بر‌اساس اطلاعات بنیاد شهید محفوظ و از سوی دستگاه‌های مرتبط لازم‌الا‌جرا است.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به اینکه برای همطرازی پست‌های اداری استان  420پست بر اساس مصوبه سفر نخست دولت اختصاص یافته است، گفت: این تعداد با پیگیری‌های استاندار به 1500 پست افزایش یافته است.

محمد‌حسین‌ نژاد‌حسین تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده هیچ گونه نگرانی برای تکمیل ظرفیت وجود نداشته است و با نشست‌هایی که با تمام دستگاه‌های خراسان شمالی خواهیم داشت کمبود پست‌ها بررسی و با اختصاص سهمیه برای هر دستگاه مشکل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول