اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

تشکل‌های مردمی محور اجرای آیین‌هایی دهه فجر باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: ضروری است که محوریت اجرای آیین‌هایی مانند دهه فجر، تشکل‌های مردمی باشند.

تشکل‌های مردمی محور اجرای آیین‌هایی دهه فجر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان، دهه فجر را نماد عزت و اقتدار ملت ایران دانست و اظهار داشت: این ملت در تمام دوران انقلاب همواره در صحنه حضور داشته و افتخارآفرینی کرده است.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه مبارک فجر تلاش کرده و در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنند تا بتوانند مراسمی در خور شأن برپا کنند.

غنچه‌پور با تأکید بر اینکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح زمینه حضور پرشور مردم را در صحنه فراهم کنیم، تصریح کرد: ضروری است که محوریت اجرای آیین‌هایی مانند دهه فجر، تشکل‌های مردمی باشند.

وی با اشاره به اینکه باید در اجرای آیین‌های دهه فجر کیفیت و کمیت برپایی برنامه‌ها مد نظر مدیران اجرایی قرار گیرد، ابراز داشت: در سال جاری 27 کمیته در ستاد دهه فجر فعالیت دارند که عملکرد آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

* اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در دهه فجر

غنچه‌پور عنوان کرد: با توجه به عدم تداخل ایام‌الله دهه فجر با ایام محرم و صفر مانند سال‌های گذشته باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح روحیه نشاط و امید را در میان مردم زنده کنیم.

فرماندار جیرفت با تأکید بر خارج کردن اجرای برنامه‌های این ایام از محوریت شهرها و گسترش آن در سطح روستاها گفت: مسئولان ستاد دهه فجر شهرستان باید برای گسترش برنامه‌ها در سطح روستاها تلاش کرده و با ایجاد شور انقلابی در گستره شهرستان برنامه‌های متنوعی در مراکز بخش‌ها و شهرها ارائه کنند.

غنچه‌پور حضور حماسی مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی را در راهپیمایی 22 بهمن ماه ضروری دانست و بیان کرد: حضور پرشور و مقتدر مردم و مسئولان در برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن ماه باید مد نظر همه قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که می‌طلبد، توجه بیشتری به این مهم صورت گیرد.

* اجرای برنامه‌های ویژه در روستاها

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: وحدت و وفاق مسئولان و تعامل و همدلی مردم همیشه در صحنه این شهرستان که در تمام مناسبت‌های اجتماعی حضور فعال دارند، جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی خاطرنشان کرد: در ستاد دهه فجر سال جاری با تشکیل 27 کمیته برنامه‌های متنوعی برای ایام‌الله دهه فجر به ویژه در بخش‌ها و روستاها برنامه‌ریزی شده است تا به نحو احسن اجرا شوند.

انتهای پیام/80001/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول