اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

بهره‌برداری از چند طرح ورزشی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزش قم در سال جاری در بخش‌های مختلف جهش خوبی داشته و افتخارات مختلفی به دست آورده است.

بهره‌برداری از چند طرح ورزشی در دهه فجر

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی در دهه فجر اظهار کرد: قم به لحاظ ساخت و ساز فضا و سالن‌های ورزشی و تربیت ورزشکاران زبده و قهرمان سال خوبی را سپری کرده و با وجود برخی محدودیت‌ها از نظر بودجه و اعتبارات باز هم در مقایسه با سال‌های گذشته جهش بسیار مطلوب و خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در بخش عمرانی نیز با اینکه بسیاری از پروژه‌ها از نظر اعتبارات و بودجه با کمبودهایی مواجه بودند اما شاهد بهره‌برداری از چند سالن و فضای ورزشی روباز بودیم و رشد خوبی در افزایش سرانه فضاهای ورزشی استان ایجاد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: تلاش این اداره کل بر این است که تا پایان سال 91 چند طرح ورزشی مهم و سرنوشت‌ساز در توسعه ورزش قم به موقع مورد بهره‌برداری قرار گیرد و به جامعه ورزشی قم خدمت‌رسانی مطلوب کند.

وی از پیشرفت‌های خوب و مطلوب در ساخت سالن بزرگ 4 هزار و 500 هزار نفری امام رضا (ع) قم خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث زمین چمن مصنوعی در سه مجموعه ورزشی شهید حیدریان، جوادالائمه منطقه نیروگاه و شهدای هفتم تیر قم روند رو به پیشرفتی دارند و انتظار است با مساعدت و حمایت مسئولان و تامین اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه‌ها، شاهد بهره‌برداری از آنها در دهه فجر باشیم.

غیاثی با اشاره به فعالیت بیش از 45 هیئت ورزشی در سطح استان و شهرستان قم در دو بخش آقایان و بانوان و سنین مختلف بیان کرد: امسال در رشته‌های مختلف از جمله رزمی، توپی و انفرادی مانند کشتی شاهد حضور چندین ورزشکار به نمایندگی از قم در تیم‌های ملی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: این در حالی است که چند چهره شاخص ورزش قم به عنوان مربی در تیم‌های اعزامی کشورمان به رقابت‌های مهم برون مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی، جهانی و پارالمپیک حضور داشته‌اند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین با اشاره به کسب تنها مدال طلای کاراته ایران در مسابقات جهانی سال 2012 با قهرمانی امیر مهدی‌زاده، کسب پنج مدال ارزشمند طلا و برنز هادی علیزاده پورنیا در تیم ملی کشتی فرنگی که وی را به عنوان افتخارآورترین ورزشکار قمی در سال جاری مطرح کرد، بیان داشت: نظیر چنین چهره‌های ارزشمندی در ورزش قم داریم که موجب سربلندی مردم، مسئولان و جامعه ورزش قم شده‌اند.

وی از پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برای ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد و بیان کرد: در بخش‌های همگانی، قهرمانی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی هم میزبان برنامه و رقابت‌های مختلف هستیم و هم اعزام‌های مختلفی صورت می‌گیرد ضمن اینکه مسابقات استانی را با جدیت مد نظر داریم.

غیاثی تاکید کرد: معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم آماده استقبال از تمام زحمت‌کشان ورزش استان است تا با بررسی راهکارها، پیشنهادها و حتی انتقادات این عزیزان بتوانیم گام‌های موثری برای توسعه بیش از پیش ورزش قم برداریم.

انتهای پیام/7800/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول