اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی فردوس خبر داد

افتتاح 56 واحد مسکونی مددجویان فردوس در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی فردوس از افتتاح 56 واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 56 واحد مسکونی مددجویان فردوس در دهه فجر

سیدحسین پارسای‌محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت 56 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی فردوس در دهه فجر سال 89 آغاز شد و در حال حاضر این واحدها در انتظار انشعاب آب و برق به سر می‌برد.

وی گفت: با هدف تامین مسکن مناسب، طی چند سال گذشته بیش از 270 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی فردوس واگذار و تعدادی از آن نیز در حال ساخت است.

* شرط افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی

رئیس بهزیستی فردوس عنوان کرد: در صورت انجام زیرساخت‌های لازم و اجرای انشعاب آب و برق، تعداد 56 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی این شهرستان در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پارسای‌محبی اعتبار هزینه شده برای ساخت 56 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی فردوس را بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان خواند و تصریح کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی علاوه بر 5 میلیون تومان آورده شخصی و کمک سازمان بهزیستی، مبلغ 20 میلیون تومان نیز تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

* معرفی 40 مددجو برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

وی یادآور شد: در قالب طرح نهضت اشتغال طی دو سال گذشته تاکنون تعداد زیادی از مددجویان بهزیستی فردوس به واحدهای تولیدی و کارخانجات شهرستان معرفی و مشغول به کار شده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی فردوس گفت: در سال جاری نیز از محل تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی تعداد 40 نفر مددجو برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

این مسئول اشتغال و تامین هزینه‌های درمانی را مهم‌ترین نیاز مددجویان بهزیستی عنوان کرد و افزود: افراد معلول همواره تحت درمان و باید هزینه‌های سنگینی را پرداخت کنند، بنابراین باید از این قشر حمایت بیشتری صورت گیرد.

پارسای‌محبی اذعان داشت: با توجه به عدم تمدید بیمه تکمیلی مددجویان بهزیستی از ابتدای سال جاری، در حال حاضر هزینه‌های درمانی مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول