اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت فارس از پروژه‏هایی که فردا احمدی‏نژاد افتتاح می‏کند

10 هزار میلیارد ریال سرمایه‏گذاری در سمنان نتیجه می‏دهد

خبرگزاری فارس: روایت فارس از پروژه‏هایی که فردا احمدی‏نژاد در استان سمنان افتتاح می‏کند، حاکی است با بهره‏برداری از این طرح‏ها، 10 هزار میلیارد ریال سرمایه‏گذاری در سمنان نتیجه می‏دهد.

10 هزار میلیارد ریال سرمایه‏گذاری در سمنان نتیجه می‏دهد

استاندار سمنان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این زمینه اظهار داشت: حجم سرمایه‏گذاری پروژه‏هایی که در روز سه‏شنبه قرار است با حضور رئیس جمهور در سمنان به بهره‏برداری برسد، حدود 10 هزار میلیارد ریال است.

عباس رهی تصریح کرد: با سرمایه‏گذاری عظیم دولت‏های نهم و دهم در استان سمنان، شش پروژه زیربنایی در این استان اجرا و آماده بهره‏برداری شده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: نیروگاه‏های گازی ـ برقی سیکل ترکیبی سمنان و شاهرود، بیمارستان‏های ولایت دامغان و کوثر سمنان، نزدیک به 16 هزار واحد مسکونی مهر و یک طرح دیگر در سفر روز آینده رئیس جمهوری به استان سمنان به بهره‏برداری می‏رسد.

رهی ادامه داد: طرح ششمی که مقرر شده تا در سفر آتی احمدی‏نژاد به استان سمنان افتتاح شود، به احتمال زیاد سد کالپوش است.

استاندار سمنان همچنین حجم سرمایه‏گذاری انجام شده برای ساخت و بهره‏برداری بیمارستان‏های 220 تخت‏خوابی «کوثر» در سمنان و 160 تخت‏خوابی «ولایت» در دامغان را که مردم مدت‏ها در انتظار بهره‏برداری آنها هستند، بیش از 751 میلیارد ریال اعلام کرد.

رهی گفت: ساخت این بیمارستان‏ها در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری تصویب شد و سپس در سفرهای استانی دولت نیز مورد تاکید قرار گرفت.

وی بیان کرد: مرحله نخست نیروگاه‏های گازی ـ برقی «قدس» در سمنان و «شهید بسطامی» در شاهرود نیز در سفر احمدی‏نژاد به بهره‏برداری می‏رسد و بدین وسیله، تحولی عظیم در صنعت برق استان سمنان و کشور و تغییری قابل توجه در زیرساخت‏های استان سمنان رخ می‏دهد.

استاندار سمنان حجم سرمایه‏گذاری انجام شده برای احداث و بهره‏برداری این دو نیروگاه را در سمنان و شاهرود، 7 هزار و 700 میلیارد ریال ذکر کرد.

رهی همچنین از بهره‏برداری نزدیک به 16 هزار واحد مسکونی مهر در استان سمنان هم‏زمان با سفر رئیس دولت خبر داد و گفت: برای این طرح‏ها نیز بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‏الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: سد کالپوش هم در شهرستان میامی ممکن است در سفر رئیس جمهور به بهره‏برداری برسد که برای آن، 280 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/2249/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول