اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

کمک هزینه تحصیلی به 1700 دانشجو توسط کمیته امداد اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد اصفهان به یک‌هزار و 700 دانشجو کمک هزینه و وام پرداخت کرده که کف پرداختی ماهیانه آنها بعضاً 5 هزار تومان است.

کمک هزینه تحصیلی به 1700 دانشجو توسط کمیته امداد اصفهان

مهدی مجلس آرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه کمیته امداد از چهار منبع دولت، درآمد مردمی، مجتمع اقتصادی امداد و کمک‌های رهبر معظم انقلاب تأمین اعتبار می‌کند، اظهار کرد: اعتبارات تشکیلاتی امداد همانند سایر ادارات است و هیچ هزینه‌ای از کمک‌های مردمی در بحث تشکیلاتی حقوق و دستمزد کارکنان امداد وارد نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه 30 خیریه با کمیته امداد اصفهان در ارتباط هستند، افزود: به تازگی یک برنامه‌ای تدوین و مصوبه‌ای در حال انجام است که خیریه‌ها نیز به یک مرجع پاسخگو باشند، اما هنوز محقق نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم در ثبت اطلاعات با خیریه‌ها هماهنگ باشیم و خیریه‌ها را تشویق به کار تخصصی در حوزه مسکن، جهیزیه، فرهنگی و درمانی کنیم.

وی با بیان اینکه برخی خیریه‌ها 500 تا یک‌هزار مددجوی کمیته امداد را حمایت می‌کنند، گفت: ما اعتبارات را در سر فصل برده‌ایم تا بتوانیم افراد نیازمند جدید را نیز پشتیبانی کنیم.

مجلس آرا همچنین در پاسخ به پرداخت شهریه دانشجویان توسط کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد یک سری رشته‌های مصوب را ارائه خدمات و دولت ابلاغ داشته که رایگان باشد.

وی همچنین ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان خبر داد و تصریح کرد: کمیته امداد اصفهان به یک هزار و 700 دانشجو کمک هزینه و یا وام پرداختی داده است، که کف پرداختی ماهیانه 5 هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: استان اصفهان یک هزار و 800 دانشگاهی پیام نور دارد که هر چند ابلاغیه وزارتخانه هم دارد، اما در پرداخت شهریه‌ها به دلیل تأخیر در ابلاغیه‌ها هنوز مشکل دارد.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول