اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تیراندازی گیلان خبر داد

افتتاح 4 سالن تیراندازی گیلان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تیراندازی گیلان از افتتاح چهار سالن تیراندازی استان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح 4 سالن تیراندازی گیلان در دهه فجر

امیر مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه به دلیل نبود وجود سایت تیراندازی اهداف پروازی در گیلان بسیاری از علاقه‌مندان این رشته در گذشته مجبور به رفتن به  سایت‌های خارج از گیلان به ویژه نمک‌آبرود مازندران بودند، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش نخستین سایت تیراندازی اهداف پروازی در مجموعه ورزشی سردار جنگل (فلکده) رشت راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این سایت توانستیم نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی را در سطح گیلان برگزار کنیم که با استقبال خوبی همراه بود.

سرپرست هیئت تیراندازی گیلان به راه‌اندازی 16 سایت تیراندازی اهداف ثابت در گیلان اشاره کرد و گفت: یک طرح ملی مبنی بر راه‌اندازی سایت‌های آموزشی اهداف پروازی (تراپ) در روستاهای نمونه گردشگری گیلان در دست اقدام داریم تا در هر شهرستان استان یک سایت اهداف پروازی ایجاد شود.

وی افزود: برای هر سایت مبلغ 15 میلیون تومان اعتبار از طرف استانداری گیلان پیش‌بینی شده که توجه ویژه استاندار قابل قدردانی است.  

مرادی با بیان اینکه احداث سایت‌های خمام، فومن و شفت از پیشرفت خوبی برخوردار هستند، تصریح کرد: با تکمیل و راه‌اندازی این سایت‌ها سال آینده می‌توانیم نخستین دوره لیگ تیراندازی اهداف ثابت گیلان را راه‌اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج کشور و استان تفاهمنامه‌ای در زمینه احداث 16 سالن ورزشی اختصاصی تیراندازی در بخش‌های مختلف 10، 25 و 50 متر تفنگ بادی و تپانچه بادی در فدراسیون منعقد و زمین و مکان احداث آنها معرفی شده است.

مرادی درباره آغاز عملیات احداث همزمان 6 سالن ورزشی در رشت، فومن، رودسر، لاهیجان، صومعه‌سرا و بندر انزلی، اذعان کرد: چهار  سالن اختصاصی تیراندازی با اعتبارات دولتی از گذشته در گیلان تکمیل شده اما به دلیل نبود سلاح، مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

وی یادآور شد: در مدت اخیر با رایزنی‌های لازم 150 میلیون تومان اعتبار برای خرید سلاح جذب شده تا چهار سالن تیراندازی گیلان در دهه فجر امسال افتتاح شوند.

انتهای پیام/84001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول