اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه علی بن‌ابیطالب:

یوم الله 19 دی مهر تأیید بر بصیرت مردم قم است

خبرگزاری فارس: سپاه علی بن‌ابیطالب(ع) با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سالروز قیام 19 دی را گرامی داشت و اعلام کرد: یوم الله 19 دی مهر تأیید بر بصیرت مردمِ دیار خون و قیام بود که در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی پیشگام و پیشتاز بودند.

یوم الله 19 دی مهر تأیید بر بصیرت مردم قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در این بیانیه آمده است: قیام خونین مردم قم در 19 دی ماه سال 1356، بی‌شک از ایام اللهی است که هیچ گاه از ذهن و خاطر ملت بزرگ ایران محو نخواهد شد. به راستی این حماسه بزرگ مهر تایید دیگری بود بر بصیرت مردمِ دیار خون و قیام که حقیقتاً در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام و پیشتاز بودند و شهدای این قیام با تاسی به حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی یاران عاشورایی سیدالشهدا(ع)، با اهدای خون خود حماسه‌ای خلق کردند که تا همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار و الهام‌بخش خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: یوم الله 19 دی یادآور حماسه بزرگ و با شکوه مردم ولایت‌مدار قم در چنین روزی است که با شهامت و شجاعت انقلابیِ برخاسته از باورهای عمیق دینی و در سایه تبعیت از امام (ره) و روحانیت انقلابی و اصیل، توانستند در تاریکی استبداد و ستم، روزنه‌هایی پر فروغ را به سوی روشنایی گشوده و روندِ انقلاب را به گونه‌ای تسریع دهند که سرانجام به مدد الهی و به برکت هدایت‌های پیامبر گونه خمینی کبیر، طومار دو هزار و 500 ساله نظام ستم‌شاهی در مدت زمان کوتاهی در هم پیچیده شود.

در این بیانیه اضافه شده است: مردم و روحانیت ولایت‌مدار و انقلابی شهر مقدس قم به برکت همین قیام جاودانه و البته با عنایت به پیشینه‌ای درخشان چون 15 خرداد، طلایه‌دار بصیرت دینی در شهری شدند که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری «یک ذخیره الهی برای اسلام بوده است».

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ویژه قیام خونین مردم قم در 19 دی اعلام می‌دارد که در راه دفاع و حراست از آرمان‌های مقدس امام و شهدا و پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عمار گونه ثابت‌قدم و استوار بوده و در مسیر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول