اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس

امکان تغییر در قوانین والیبال کشور ایجاد شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: قوانین و مقررات والیبال در کشور باید به گونه‌ای طراحی شود که اگر ایراد و یا اشکالی در آن مشاهده شد امکان ترمیم و بازسازی در آن وجود داشته باشد.

امکان تغییر در قوانین والیبال کشور ایجاد شود

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به بحث و اظهارنظرهایی در مورد تیم‌هایی که امسال در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کنند، ابراز داشت: امسال نیز همانند سال گذشته چهار تیم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر راه می‌یابند.

وی با اشاره به برخی صحبت‌ها مبنی بر صعود هشت تیم به مرحله پلی‌آف افزود: پیشنهادهایی مبنی بر راهیابی هشت تیم به مرحله پلی‌آف بود که مورد موافقت قرار نگرفت البته دیدگاهم این است که این تصمیمات باید از ابتدای فصل در سازمان لیگ صورت می‌گرفت.

عطایی تصریح کرد: به هر حال قوانین و مقررات باید به گونه‌ای طراحی شود که اگر ایراد و یا اشکالی در آن مشاهده شد امکان ترمیم و بازسازی در آن وجود داشته باشد و امکان تغییر در آن اندیشیده شود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه برای ایجاد کیفیت بیشتر در بین تیم‌ها باید امکان تغییر در تعدادی از قوانین وجود داشته باشد، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا منافع والیبال تامین شده و باشگاه‌های ما بهتر حفظ شوند البته برای ما زیاد تفاوتی در چهار یا هشت تیمی شدن مرحله پلی‌آف وجود ندارد بلکه باید با کارشناسی تدابیر لازم انجام شود.

عطایی در مورد باشگاه‌های لیگ برتری نیز ادامه داد: باشگاه‌ها نیز باید بدانند قبل از آنکه وارد فضای لیگ شوند با قواعد و مقررات آشنا شده و آن را بشناسند ولی متاسفانه در سازمان لیگ بحث برنامه‌ها نمی‌شود و همیشه برنامه‌ای از قبل طراحی و اجرا می‌شود که این امر مطلوب نیست.

وی یادآور شد: تیم‌ها باید در مورد چگونگی عملکردشان خودشان تصمیم بگیرند، مشارکت داشته باشند و بتوانند مسائلی را مطرح کنند که منافع باشگاه‌ها در کنار منافع والیبال تامین شود.

انتهای پیام/86012/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول