اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای آخر هفته

زنجان منتظر برف و یخبندان باشد

خبرگزاری فارس: کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی از عصر روز چهارشنبه به زنجان گفت: زنجان باید منتظر بارش‌های متناوب برف و سپس یخبندان آخر هفته باشد.

زنجان منتظر برف و یخبندان باشد

محمد مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی 24 ساعت آینده ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: افزایش ابر در آسمان استان زنجان منجر با بارش‌های پراکنده برف طی این مدت خواهد شد.

وی از ورود یک سامانه قوی به استان زنجان از بعدازظهر چهارشنبه خبر داد و افزود: این سامانه قوی موجب بارش‌های در خور توجه در سطح استان می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان بارش‌های فعالیت سامانه بارشی وارد شده به استان زنجان را در روز پنجشنبه متناوب اعلام کرد.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی قوی اواخر روز پنجشنبه از آسمان استان زنجان عبور می‌کند.

مسلمی با اشاره به صاف شدن هوا بعد از عبور سامانه بارشی روز پنجشنبه تاکید کرد: دمای هوا روز جمعه کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد.

*وزش باد و کاهش دما منجر به یخبندان در زنجان می‌شود

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای کاهش دما در روز جمعه تصریح کرد: این کاهش دما همراه با وزش باد همراه می‌شود که احساس سرما را افزایش می‌دهد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای صبح امروز شهر زنجان را دو درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دمای میانگین درازمدت در این شهر افزایش هفت درجه‌ای را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پایین‌ترین دما طی 24 ساعت گذشته از خرم‌دره گزارش شده است، ادامه داد: دمای این شهر در سردترین زمان سه درجه زیر صفر بوده است.

مسلمی تصریح کرد: طی روز گذشته بالاترین دما از آب‌بر گزارش شده است که 15 درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول