اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب روستایی نهبندان خبر داد

اختصاص 1800 میلیون ریال برای آبرسانی سیار نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی نهبندان از اختصاص مبلغ یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار طی سال جاری به منظور آبرسانی سیار در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 1800 میلیون ریال برای آبرسانی سیار نهبندان

غلامرضا نخعی‌زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: در سال جاری از محل اعتبارات ماده 10 و مدیریت بحران مبلغ 12 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی روستایی این شهرستان مصوب و اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: امسال به منظور آبرسانی سیار به روستاهای بی آب و کم آب شهرستان مبلغ یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 12 اختصاص یافته است.

*77 روستای نهبندان با تانکر آبرسانی می‌شود

مدیر آب و فاضلاب روستایی نهبندان تصریح کرد: هم‌اکنون آبرسانی سیار توسط تانکر به 77 روستای فاقد آب و کم آب این شهرستان انجام می‌شود که در این راستا از روستاییان می‌خواهیم در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند.

نخعی‌زینلی افزود: در حال حاضر 76 درصد روستاها و روستاییان شهرستان نهبندان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها علاوه بر تمامی مزایای اقتصادی نیز سبب کاهش و اصلاح الگوی مصرف در منابع مختلف شده است، گفت: بعد از هدفمندی یارانه‌ها در زمینه مصرف آب روستایی در این شهرستان 10 درصد کاهش را شاهد بودیم.

*بهره‌مندی هشت روستای نهبندان از نعمت آب در دهه فجر

مدیر آب و فاضلاب روستایی نهبندان با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال تعداد هشت روستای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: این روستاها شامل هشتوگان، گلرگ، ملوغان، فراتان، چشمه زرد، گرو، پوستین و سلطانی هستند.

نخعی‌زینلی افزود: این هشت روستا دارای 300 خانوار جمعیت هستند که در دهه فجر با افتتاح طرح‌های آبرسانی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/69003/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول