اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی:

کرسی‌های آزاداندیشی را با تریبون‌های تبلیغ برای انتخابات اشتباه نگیرید

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: هنوز کرسی‌های آزاداندیشی جایگاه خود در دانشگاه را پیدا نکرده است چراکه برخی کرسی‌های آزاداندیشی را با تریبون‌های تبلیغ برای انتخابات اشتباه می‌گیرند.

کرسی‌های آزاداندیشی را با تریبون‌های تبلیغ برای انتخابات اشتباه نگیرید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی صبح امروز در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد رواج کرسی‌های آزاداندیشی با حفظ اصل آزادی و اخلاق و منطق را متذکر شد و گفت: برخی کرسی‌های آزاداندیشی را با تریبون‌های تبلیغ برای انتخابات اشتباه می‌گیرند، در صورتی که در کرسی آزاداندیشی شخص صاحب‌نظر، رأی و استدلال‌های خود درباره یک موضوع را بیان می‌کند و دیگران نظرات وی را نقد می‌کنند.

وی اهتمام جدی به بحث پژوهش را خواستار شد و افزود: تقویت نشست‌های هم‌اندیشی اساتید، تهیه نقشه راه پژوهشی و تهیه سند راهبردی مطالبات رهبری در امر پژوهش باید مورد توجه جدی قرار گیرد و کارهای ما باید دانش‌بنیان باشد.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: یکی از دلایل مخالفت غرب و آمریکا با جمهوری‌اسلامی ایران و انقلاب اسلامی به خاطر ترس آن‌ها از پیشرفت‌های علمی در ایران است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما می‌خواهیم، صاحب فرهنگ و تمدن شویم این در سایه پژوهش و در سایه اخلاق‌مداری است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آرمان‌گرایی بدون معنویت و اخلاق امکان ندارد، پژوهشگران ما باید در پژوهش‌های خود رعایت اخلاق کنند.

وی افزود: وجود ابزار تفکر مثل تعقل، تدبر، عقل، خرد و اندیشه در انسان گواه بر این است که ساختار وجودی انسان پژوهشگری است.

امام جمعه خرم‌آباد با یادآوری اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری ما نیازمند تحقیق و پژوهش‌های علمی هستیم و باید در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در امر پژوهش همت کنیم، گفت: پیشرفت‌های علمی امروز ایران اسلامی به برکت تشویق‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری حاصل شده است.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول