اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی الوند:

تیم فوتبال الوند یک‌دست و قدرتمند است/ صعود به لیگ برتر

خبرگزاری فارس: مربی الوند همدان با اشاره به ظرفیت الوند همدان گفت: در صورت حمایت مسئولان و هواداران همدان به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

تیم فوتبال الوند یک‌دست و قدرتمند است/ صعود به لیگ برتر

اکبر افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازی باخت هفته گذشته برابر نساجی ‌مازندران اظهار داشت: در این بازی با وجودی که چهار یا پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم، یک گل هم به ثمر رساندیم که متأسفانه داور بازی این گل را ندید توپ به طور کامل از خط دروازه گذشته بود اما کم‌لطفی داور حق الوند را زیر پا گذاشت.

وی درباره شرایط الوند بیان کرد: شرایط این تیم بسیار خوب است و بازیکنان روحیه و انگیزه بالایی دارند تنها مشکل ما از نظر مصدومیت بازیکنان است، شاید فشار و سنگینی مسابقات و فرسایشی بودن آن باعث شده که چندین بازیکن خود را به این دلیل از دست بدهیم.

مربی الوند همدان یکی از مهمترین دلایل باخت الوند در این بازی را نبود این بازیکنان دانست و ادامه داد: ما اصلاً در بازی با نساجی مستحق باخت نبودیم ولی بعد از آن بازی با ریکاوری و دادن انگیزه به بازیکنان سعی کردیم روحیه را دوباره به بازیکنان تیم برگردانیم.

وی درباره مصدومان الوند همدان گفت: امیدواریم این مصدومان با استراحت و اقدام خوب پزشکان تا هفته بعد به مسابقات بازگردند.

افشاری درباره حضور مسعود ابطحی و مهران جعفری در تیم نیز ابراز داشت: ما یارگیری‌های خوبی در نیم‌فصل انجام دادیم و این دو بازیکن برای ما بسیار مفید هستند و در دو بازی که برای ما انجام دادند بسیار عملکرد خوبی داشتند و بسیار امیدوار هستیم که در بازی‌های آینده کمک بیشتری به تیم ما کنند.

وی درباره بازی آینده الوند نیز با بیان اینکه در هفته آینده بازی سختی برابر سنگ‌آهن‌ بافق داریم، ادامه داد: در نیم‌فصل ‌دوم بازی‌ها بسیار سخت است و تیم‌ها تغییر و تحولات گسترده‌ای داشته‌اند.

مربی الوند همدان اظهار داشت: سنگ‌آهن تیم بسیار خوبی است که با آمدن پیروانی نشان داده که برای صعود می‌جنگد و مهره‌هایی این تیم بسیار قدرتمند هستند و در دو بازی گذشته خود هشت گل زده است ما برای این بازی برنامه ویژه‌ای داریم و اگر مصدومان ما برسند قطعاً با یاری خدا و کمک هواداران این تیم را شکست خواهیم داد.

وی درباره کادر فنی تیم گفت: کادر فنی الوند یکی از بهترین کادر فنی‌های لیگ است که تفکر حرفه‌ای دارند و فرهنگ کار حرفه‌ای در این تیم نهادینه شده است و تمام اعضای کادر فنی با یکدلی می‌خواهند یک تیم خوب را برای همدان آماده کنند.

افشاری در پاسخ به مسائل مالی تیم به فارس گفت: خوشبختانه در الوند از لحاظ مالی هیچ ‌گونه مشکلی نداریم و تمام قراردادها و پاداش‌ها به طور منظم پرداخت شده است و بنده فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که بیشترین پرداخت را داشته‌ایم.

وی در پایان درباره احتمال صعود الوند به لیگ برتر اظهار داشت: الوند تیم یک‌دست و خوبی است که قطعاً این تیم ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد و بچه‌های همدان ثابت خواهند کرد که فوتبال همدان قدرتمند است و در صورت حمایت مسئولان استانی و هواداران همدانی به یاری خداوند به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

انتهای پیام/2499/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول