اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد

21 میلیون متر مکعب برفروبی در محورهای خراسان رضوی در اوایل دی ماه 91

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از 21 میلیون متر مکعب در محورهای استان در روزهای ششم و هفتم دی ماه سال جاری خبر داد.

21 میلیون متر مکعب برفروبی در محورهای خراسان رضوی در اوایل دی ماه 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ابراهیم صنیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با بارش‌های مداوم برف در روزهای شش و هفتم دی ماه عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در محورهای اصلی و فرعی با تلاش راهداران انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم زیاد بارش برف در محورهای استان خراسان رضوی در دو روز ذکر شده راهداران با استفاده از 560 دستگاه ماشین‌آلات در 479 نوبت برفروبی 21 میلیون متر مکعب برف را از سطح محورها جمع‌آوری کرده و همزمان اقدام به پاشیدن شن و نمک کردند.

صنیعی اظهار داشت: در عملیات برفروبی و شن و نمک پاشی در طول بیش از 21 هزار کیلومتر از محورهای استان خراسان رضوی، حدود یک هزار و 50 نفر راهدار خدوم با تلاش‌های به موقع خود توانستند در حداقل زمان ممکن محورهای استان را بازگشایی و به مسافران کمک کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به کمبود 1441 دستگاه ماشین‌آلات و 40 واحد راهدارخانه در استان گفت: با این وجود نیروهای خدوم و زحمتکش راهداری از هیچ خدمتی به مسافران دریغ نداشته و نخواهند داشت.

وی همچنین از نیاز به 45 ایستگاه هواشناسی جاده‌ای در محورهای استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: استان خراسان رضوی به علت موقعیت منحصر به فرد خود در طول زمستان برای تامین رفاه حال مسافران باید به وسایل و امکانات بیشتری تجهیز شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پایان گفت: از ابتدای اجرای عملیات طرح زمستانی تاکنون بیش از 10 هزار تن شن و نمک در 483 نوبت شن و نمک‌پاشی در محورهای استان مصرف شده است.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول