اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

محدودیت ترافیکی ویژه پایان ماه صفر در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از محدودیت ترافیکی ویژه پایان ماه صفر در جاده‌های استان خبر داد.

محدودیت ترافیکی ویژه پایان ماه صفر در گیلان

مجید جمشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) درباره اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، پلیس راه استان اقدام به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی گیلان کرده است.

وی محدودیت نخست ترافیکی را در محور قدیم رشت به قزوین ذکر کرد و گفت: از ساعت 14 تا 22 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه و از تاریخ 21، 22 و 23 دی ماه جاری تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی و بلعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه گیلان به محدودیت ترافیکی در محور دیگر استان اشاره کرد و یادآور شد: از ساعت 15 تا 21 روزهای پنجشنبه 21، جمعه 22 و شنبه 23 دی ماه جاری تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های گیلان، خاطرنشان کرد: سبقت و سرعت غیرمجاز همواره حادثه‌ساز بوده است بنابراین از رانندگان و مسافرانی که قصد سفر به گیلان را دارند می‌خواهیم در جاده‌های استان با احتیاط رانندگی کرده و از شتاب و عجله به هنگام رانندگی خودداری کنند.

جمشاد توجه به علایم راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید رانندگان و مسافران قرار داد و یادآور شد: امیدواریم در تعطیلات پیش رو شاهد حوادث کمتری در جاده‌های استان باشیم.

این مسئول متذکر شد: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب جلوگیری از حوادث ناگوار می‌شود.

انتهای پیام/2300/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول