اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس‌جمهور

بهسازی و نوسازی 130 کیلومتر بزرگراه در سمنان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: طرح‌های بهسازی و نوسازی 130 کیلومتر بزرگراه در استان سمنان با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

بهسازی و نوسازی 130 کیلومتر بزرگراه در سمنان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمود احمدی‌نژاد امروز در سفر خود به استان سمنان چندین طرح عمرانی، صنعتی و درمانی را در این استان افتتاح کرد که 130 کیلومتر بهسازی و نوسازی بزرگراه یکی از آنها بود.

وزیر راه و شهرسازی در این زمینه گفت: 130 کیلومتر بهسازی و نوسازی بزرگراه به همت سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در این استان انجام شده است که در تسهیل عبور و مرور و ترافیک جاده‌ای تأثیر مطلوبی خواهد داشت.

علی نیکزاد با بیان اینکه امروز در سفر رئیس‌جمهوری و هیئت همراه به استان سمنان بیش از 739 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی در استان سمنان به نتیجه رسید، گفت: این سرمایه‌گذاری در بخش‌های مسکن مهر، بهسازی و نوسازی بزرگراه و بهره‌برداری از دو بیمارستان جدید در سمنان و دامغان انجام شده است.

وی تصریح کرد: دولت 626 میلیارد تومان در بخش مسکن استان سمنان سرمایه‌گذاری کرد که امروز با بهره‌برداری از 15 هزار و 657 واحد مسکونی در این استان به ثمر نشست.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از افزایش 535 تخت بیمارستانی به واحدهای بهداشتی و درمانی استان سمنان خبر داد و گفت:‌ دو بیمارستان جدید امروز در سمنان بهره‌برداری شد که بیمارستان دامغان در مجموع دارای 222 تخت درمانی خواهد بود و بیمارستان سمنان نیز 313 تختخواب خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، استان سمنان در مسیر تهران ـ مشهد قرار دارد که سالانه محل عبور میلیون‌ها زائر حرم رضوی است.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول