اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

مسئولان به اجرای طرح‌های کشاورزی نظارت داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره بر لزوم نظارت به اجرای طرح‌های کشاورزی تاکید کرد.

مسئولان به اجرای طرح‌های کشاورزی نظارت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به نقش کشاورزی در توسعه کشور، بر لزوم نظارت به اجرای طرح‌های کشاورزی تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌های ستاد توسعه بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: باید کمیته‌ای متشکل از کارکنان بخشداری‌، جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل بر طرح‌های مصوب نظارت داشته باشند تا راست‌آزمایی صورت گرفته و تسهیلات دریافتی در طرح‌های مربوطه هزینه شود‌.

فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم تلاش و اطلاع‌رسانی بیشتر در زمینه طرح توسعه بخش کشاورزی تاکید و تصریح کرد: به این وسیله اعتبارهای بیشتری جذب شده و طرح‌های بهتری در شهرستان اجرا می‌شود‌.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی به واسطه اهمیت آن در توسعه پایدار اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: امسال با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اعتبارهای خوبی توسط دولت برای توسعه بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

نوری‌پور افزود: تخصیص این اعتبارها از سوی دولت به بخش کشاورزی نشان از توجه دولت به توسعه کشاورزی کشور در تمام زمینه‌ها دارد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی گسترده در سطح شهرستان به ویژه در روستاهای تابعه، از بخشدار مرکزی خواست تا دهیاران در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: دهیاران باید افراد متقاضی دارای طرح در بخش کشاورزی را به دبیرخانه ستاد شهرستان خرم‌دره معرفی کنند‌.

وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره به لحاظ وجود زمین‌های مرغوب و درجه یک کشاورزی، زمینه بسیار مساعدی را برای ایجاد طرح‌های کشاورزی و دامپروری دارد، گفت: با توجه به تسهیلات اختصاص داده شده از سوی دولت، می‌توان علاوه بر تولید محصولات کشاورزی میزان اشتغالزایی را نیز افزایش داد.

پیگیری رفع معارض اراضی ملی خلیفه‌لو توسط اداره منابع طبیعی شهرستان خرم‌دره و واگذاری آن اراضی به متقاضیان و فارغ‌التحصیلان احداث گلخانه از مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

تصویب طرح احداث گلخانه توسط فارغ‌التحصیلان کشاورزی‌، تامین سرمایه در گردش مجتمع کشت و صنعت خرم‌دره از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای طرح‌های بزرگ‌، تکمیل مدارک شرکت‌های تعاونی مهر و شرکت بهین بوته خاک از سوی اداره کار از دیگر مسائل مطروحه در این جلسه محسوب می‌شود.  

رفع مشکل سامانه رصد اشتغال برای وارد کردن اطلاعات متقاضیان طرح توسعه و تشکیل کمیته نظارت بر طرح‌های کشاورزی متشکل از کارکنان بخشداری‌، جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل از مصوبه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/73001/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول