اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

هدف آموزش و پرورش رشد کیفی علوم انسانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رشد کیفی توسعه رشته علوم انسانی شعار آموزش و پرورش است.

هدف آموزش و پرورش رشد کیفی علوم انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی در جمع معاونان آموزش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان اظهار داشت: اصلی‌ترین مأموریت حوزه متوسطه توسعه رشته‌های فنی‌ حرفه‌ای و کاردانش است.

وی ادامه داد: رشد کیفی توسعه رشته‌ علوم انسانی و کاهش کمی آنها شعار آموزش و پرورش است و در این راه ماموریت حوزه متوسطه توسعه رشته‌های فنی ‌حرفه‌ای و کاردانش است.

شیخ‌بهایی با اشاره به سند تحول بنیادین افزود: این سند حرف اول را در نظام آموزش و پرورش می‌زند و تمام برنامه‌های آموزش و پرورش بر اساس آن انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی آینده درس فنی و حرفه‌ای در کلاس ششمی‌ حذف شده و کتب عربی و زبان انگلیسی به طور کلی تغییر می‌کند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: مأموریت بزرگ ما برای اجرای این پایه از هم اکنون آغاز شده و در این مسیر معاونان آموزشی نباید معطل دستورالعمل ساماندهی باشند، از هم اکنون باید پیش‌بینی و ساماندهی نیروی انسانی را برای این پایه باید داشته باشند.

وی معاونان آموزش را نبض ادارات دانست و افزود‌: خروجی آموزش و پرورش سال پایانی دوره آموزش دانش‌آموزان است که این دوره عصاره زحمات همکاران است.

شیخ‌بهایی گفت: هنوز رتبه‌هایی که توسط دانش‌آموزان در مسابقات و المپیادها به دست می‌آید‌، ملاک سنجش و برتری استان‌ها در کشور است که سال جاری به همت فرزندان این استان و تلاش همکاران ما توانستیم رتبه چهارم کشور از نظر کیفی در کنکور و رتبه سوم کشور در جشنواره خوارزمی را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول